robijn color, die groene en roze, of robijn wit wasmiddel vloeibaar. ruikt echt zó lang. zelfs als de was eens 3 dagen vergeten wordt in de trommel ruikt eht nog fris! had ik met de gratis fles omo van de ah echt niet, stonk de was al als het een half uurtje in de trommel bleef na het wassen
Ik gebruik Perzil Naturals en Waza wasverzachter (bij de Coop gekocht). Ik weet niet waar het aan ligt maar mijn was ruikt werkelijk heerlijk!
hoi hoi hier gebruik ik fleuril rood vloeibaar maar het is de wasverzachter die het hem doet ik gebruik de wasverzachter van robijn en dan de donkerbruine fles met jojoba olie hmmmmmmmmm die ruik je ook na een paar weken nog groetjes nathalie
Ik heb daar ook een tijdje naar gezocht ... eindelijk had ik m gevonden, Dash Morgenfris. Nou daar mocht ik weer mee gaan stoppen want me kleine mannetje kan er niet tegen, sinds ik Dash gebruik zit hij onder de rode vlekjes die hij tot bloedens toe open krabt in zijn slaap. Dus de zoektocht gaat weer door naar een wasmiddel die lekker lang ruikt en waar Milan wel tegen kan.
dat heb ik ook daarom gebruik ik de peoder van das en wissel ik af met zomerfris en de andere poeder die er is, zijn 2 verschillende geuren en ruiken echt heerlijk.
Nou, genoeg keus zou ik zeggen... Weet nu helemaal niet waar ik aan miet beginnen Nee hoor, denk dat ik maar voor Dash ga. Ik weet dat je de kleding niet met wasverzachter mag wassen, maar als ik eerlijk ben, doe ik er toch een beetje van bij. Ze heeft er iig geen last van. Bedankt!
Ik gebruik Omo klein en krachtig de geur van dat wasmiddel blijf je echt lang ruiken en het ruikt heerlijk!
Tis niet verboden hoor om wasverzachter te gebruiken bij baby's. Maar het is wel zo dat heel veel kleine kinderen er niet tegen kunnen, daarom raden ze het af.
Ik gebruik nu al een paar jaar OMO voor de witte en gekleurde was. Voor de zwarte was robijn black. Deze blijven bij mij heel lang lekker ruiken! En Dash morgenfris trouwens ook. Wat het lekkerst ruikt, is mijn wasverzachter die ik uit Duitsland heb.Ik denk dat ze het hier ook wel hebben, maar heb er niet naar gezocht. Lenor geel. Heerlijk!