Op 8-12-2013 heb ik dit hoesje voor mijn telefoon gekocht Samsung Galaxy S3 Flip Cover Black - Cases & Tasjes - GSM accessoires - Typhone.nl Een kleine 2 weken terug brak er 1 van de onderste bevestigingspunten af. Nu vanochtend viel mijn telefoon uit het hoesje omdat ook aan de andere kant het bevestigingspunt afgebroken is. Maw hoesje is gewoon onbruikbaar geworden.. Ik neig er naar om terug te gaan... wat zouden jullie doen? Is trouwens bij T-Mobile zaak gekocht.
Zeker teruggaan. Toevallig heb ik ook die gehad voor mij s3mini en die was ook binnen no time kapot. Ik had echter het bonnetje niet meer en heb een nieuw hoesje op de markt gehaald.
Ik heb het bonnetje ook niet meer. (maar heb op die dag ook schoenen voor mijn man gekocht en gepind vandaar dat ik weet welke datum hij is aangeschaft) Hij is betaald met spaarsysteem wat ze hebben bij T-Mobile. Volgens mij kunnen ze dat wel terug zien.
dat is een bekend probleem van die hoesjes, mijn man heeft na de tweede die stuk ging ook 1 op de markt gekocht die zijn sterker.
Als hij is gekocht met het spaarsysteem kunnen ze dat gewoon terug zien. Zou er zeker mee teruggaan dit moet niet kunnen natuurlijk
Succes. Als meerdere mensen hetzelfde probleem ervaren, dan is het een fabricagefout en niet verkeerd gebruik.
Dat is mijn gedachte ook. Alleen denk ik zelf dat ze het gaan gooien op dat ze niet weten hoe ermee om wordt gegaan denk aan laten vallen etcetc. Maar we gaan het zien.
Jeetje, balen... Ik wilde net zeggen, heb precies dezelfde (maar dan voor de S4), in het wit, maar hier geen problemen, heb hem nu 3 maanden...
Het is na 3 maanden al stuk gegaan, de winkel moet kunnen aantonen dat het door verkeerd gebruik is stukgegaan. Bewijslast ligt bij hun, niet bij jou. Een hoesje kost niet zo veel natuurlijk, maar je staat in je recht en je zou er werk van kunnen maken.
Ze zeggen dat er 2 maanden gerantie op zit. Nee hij was 25... vind het evengoed nog een bedrag voor en hoesje Ik zal eens kijken of mail/fb wil helpen. Maar denk dat het rondje markt word