Hoi Hoi, Ik heb eerst de zoekfunctie gebruikt maar zag dat de topics gesloten waren , daarom een nieuwe! Het is ongelovelijk maar waar. Alweer een extension-topic van mij maar dit keer over wimperextensions. Zo'n 3/4 weken geleden besloot ik wimperextensions te laten plaatsen. Natuurlijk helemaal niet op internet naar "slechte" ervaringen gekeken , dom dom dom maar eigen schuld dikke bult Ik kwam terrecht bij een super leuke vrouw waar ik nog een leuk contact op nahoud ook. Ik woon hier nog niet zo lang dus kan haar toevoegen aan mijn vriendinnenbestand! Nou , Zo gezegd zo gedaan! Ik ging naar huis met werkelijk prachtige wimpers. Heerlijk om niks meer met mascara te hoeven doen , vind dit het enige voordeel maar als ik dit geweten had was ik liever met mascara bezig gebleven. Ze zaten al een tijdje en was er een paar verloren maar gistermorgen liet er aan 1 oog een hele rij los. Dus vond ik het tijd voor nieuwe. Natuurlijk in de spiegel gekeken en ik vond al dat er op die plaats weinig eigen wimpers meer zaten. Ik dacht nog "misschien zie ik ze niet goed omdat ze blond zijn" Dus gisteren vol goede moed ---} Joepie, nieuwe mooie wimpers , naar mijn afspraak. Eenmaal daar werden ze eraf gehaald met een speciaal oplosmiddel. Ze zei dat het echt een heel verschil is zonder de extensions en reikte mij de spiegel aan. Toen ik daar inkeek sloeg ik zowat stijl achterover. Waar zijn in hemelsnaam mijn wimpers gebleven ?!?!?! Ik had er misschien welgeteld nog 10 aan ieder oog whahahaha. Nu zit ik hier wel om te lachen maar eigenlijk vind ik dit niet grappig. Ik heb haar gesmeekt om er nieuwe op te zetten dus ik weet dat ik over 3 weken helemaal niets meer heb. Achja , Die 10 aan ieder oog kunnen er ook nog wel af Maar wat kan ik hier nou aan doen? Gelukkig word het , als het goed is , zomer dus ik kan de straat op met een zonnebril. Maar bij afspraakjes zoals de verloskundige etc was ik toch niet van plan om zonder wimpers aan te komen kakken. Dus ik heb op google zitten kijken en kwam op wimpers uit die je er zelf op kunt plakken [ kruidvat , etos etc ] Maar kunnen deze er wel opgeplakt worden want ik heb immers geen wimpers meer voor houvast Haar dochter had hier ook last van en plakt deze dingen wel zelf op. Ik kan in ieder geval in een weiland gaan staan als vogelverschrikker! Ik weet zeker dat geen ene vogel nog dat land opkomt hahahaha. Een rolletje in een horror film kan er ook nog wel bij. Maar dan het volgende : Mijn haren groeien langzaam , groeien mijn wimpers dan wel terug? En hoelang gaat hier wel niet overheen? Heeft er tevens iemand ervaring met de nepwimpers van het kruidvat etc? Ik zie mijzelf in september al helemaal liggen bij de bevalling : Met zonnebril Ben benieuwd of er meer mensen zijn met dit soort ervaringen. En vooral , een goede oplossing! Ik ben er in elk geval helemaal van genezen Groetjesss Jacq
Haha dit vraagt om een foto Moet er stiekem een beetje om lachen sorry. Als ik jouw was zou ik gewoon even naar de kruidvat gaan en hun vragen of je die nepwimpers er zo op kunt plakken. Succes!
oh wat vreselijk...had die mw een verklaring voor het uitvallen? Mijn moeder heeft ooit een infectie gehad bij haar wimpers, is ze allemaal kwijt en ze zijn nooit meer terug gekomen. Hopelijk komen de jouwe wel terug!
Whahahaha!! Nou je bent niet de enige die er om lacht hoor. Kan er zelf ook om lachen , ondanks dat ik het verschrikkelijk vind. En mijn vriend kwam gisteren helemaal niet meer bij Maar er zitten nu nog wimpers op dus over een paar weekjes kan ik een foto plaatsen. Ik hoop maar dat mijn eigen wimpers terug komen. Voel me nu al , ondanks dat er nog wimpers opzitten , net een naakte cavia
Oh sorry ik zie al een beeld voor me Volgens die Michelle (je weet wel van televisie met haar overdreven gedoe allemaal dames in de jungle enz..) krijg je nepwimpers voor 0,80-, bij de action. Volgens haar zijn ze daar geweldig Even serieus: Ik weet het eerlijk gezegd echt niet. Wimperhaar duurt redelijk lang met groeien maar heb verder geen tips.
Ja de 1 heeft hier dus last van en de ander niet. Ligt eraan hoe sterk je wimpers zijn! Ze zei , Als deze eraf zijn dan zou ik er plakkers opplakken. Als ze dan aangegroeid zijn kun je weer terug komen voor nieuwe. Geen haar op mijn "oog" die daar nog over denkt natuurlijk. Wat vreselijk voor je moeder!
Hihihihi.. Ik lach wel maar zou het zelf heel erg vinden. Misschien een goed idee om je wimpers ff met rust te laten ? Ze groeien wel weer terug, maar hoe lang t duurt ?! Geen idee.. Als je wat meer haartjes hebt er neppe overheen plakken! En natuurlijk met een feestje ofzo.
Voor zover ik weet groeien wimpers wel gewoon aan hoor! Ik ben wel eens te enthousiast geweest met een wimperkruller waardoor er ook een flink aantal wimpers zijn afgebroken (lees: wimperkruller gebruiken nadat je een flinke laag mascara op je wimpers hebt... niet doen dus ) Maar toen zijn ze ook gewoon weer aangegroeid. Duurde overigens een week of 2, maar ik was ze dan ook niet allemaal kwijt, hihi... Moest wel enorm lachen om je berichtje, haha!! Maar geen zorgen, komt vast goed. Ik denk trouwens wel dat je gewoon nepwimpers kunt gebruiken. Volgens mij plak je die namelijk net op het randje boven je wimpers. Zou het gewoon eens proberen, die dingen zijn niet duur. Succes!!
Bij mij groeien ze ook, ik knip ze soms zelfs bij want door de mascara worden ze zwaar en gaan ze raar hangen.
haha en dan fietst TO eens door de regen naar een belangrijke afspraak....komt ze daar aan en dan hangt haar ene wimper half los whahaha...oh wat vreselijk!! Denk dat je nog beter een lijntje om je oog kan tekenen met eyeliner dan...en verder niks.
Whahaha, idd, dat zou wat zijn! Maar ze zou het kunnen proberen als ze gewoon een dagje thuis is natuurlijk.
Whahahaaaaa! Moet wel lachen om jullie reacties hoor , geweldig. Denk dat ik de kruidvat maar leeg koop wat betreft die plakwimpers. Alleen al bij het idee durf ik de straat niet meer op. En dan heb ik natuurlijk mijn vriend nog die me dan smakelijk uit zit te lachen. Al moet ik ze laten implanteren , zonder wimpers ga ik echt niet door het leven hahaha
Je had beter die wimpers er niet nog een keer op kunnen laten zetten, want die dingen van kruidvat en weet ik waar allemaal vandaan hebben echte wimperharen nodig om aan te hechten.. Dan had je die nu al kunnen gebruiken met de 10 haren die je nog hebt.. Straks als je geen haar meer hebt kun je die dingen dus niet meer opplakken omdat ze nergens aan vast kunnen grijpen/lijmen en zou je het denk ik met oogpodlood of iets moeten proberen te maskeren tot ze terug zijn. Als je ze er nu af laat halen dan is de kans zeker groot dat die laatste 10 ook er af gaan? Anders zou ik dat als de brandweer gaan doen, redden wat er te redden valt, maar goed, dat ben ik..
Ja maar ik werd weggebracht en opgehaald door mijn vriend. En ik had zoiets van : Als ik nu zonder wimpers naar buiten kom dan laat hij me straks de auto niet meer in Ik kan natuurlijk proberen om ze er zelf af te halen met een oplosmiddel. Maar vrees dat ik al te laat ben
Via marktplaats kun je carepost kopen (lees wel eerst aub even via makeupalley de revieuws, nadelen(al waren er die voor mij niet) etc. Ik gebruik dit en ja, na mijn wimperextensions had ik ook vrijwel niks meer over, aaaah, help! maar careprost via mp gekocht en werkt dus echt super!!heb nu mooie lange wimpers! Wat ik nu ook vaak gebruik, voor het slapen gaan (gebruik careprost niet meer elke dag) is vitamine E capsules kopen, deze innemen maar ook openmaken (met iets scherps) en deze olie op je wimperrand en wimpers smeren, werkt ook erg goed!(zie filmpjes op you tube) Succes!
Bedankt voor de tips! Ik ga gelijk even kijken. Ik heb babyolie en makeup remover waar olie in zit in huis. Zou ik ze er hiermee zelf afkrijgen ?
Ga geen nep wimpers opplakken aub het is even door de zure appel heen bijten maar voor het slapen gaan wonderolie op je wimpers smeren met een schoon mascara borsteltje of vitamine E. Bij mij werkte wonder olie heel goed Google maar eens wonderolie en wimpers
wonderolie kan idd ook helpen, of een mix van wonderolie en vitamine e olie. Er staan best veel filmpjes op internet voor dingen voor je wimpers. (vaseline bijv ook)
Ooh wat herkenbaar!! Hier precies hetzelfde gehad! Ook wimperextensions genomen, helemaal dolgelukkig met het resultaat natuurlijk. Wow, wat een wimpers opeens. Geen mascara, vond ik ook het enige voordeel. Want onder de douche gingen mijn ogen ontzettend prikken met die dingen erop. Ook kreeg ik vaker overdag last van traanogen, en ja in je ogen wrijven kon niet met die dingen. Maargoed, na 1 maand vielen er ook wimpers uit, dus kwam er gaten. Alles weg laten halen en ik kon wel huilen! Bijna niks meer over en dat wat er nog zat was bijna te kort om te zien. Echt, ik voelde me zo kaal. Hier eerst ook aan de haal geweest met plakwimpers, maar daar ben ik na 3 dagen mee gestopt. Heb wat meer oogpotlood gebruikt om het te verbloemen en na 3/4 weken was ik gelukkig weer helemaal de oude. Dus het komt echt wel goed! Maar wimper extensions, daar ga ik ook noooooit meer aan beginnen!