Mijn dochter is bijna jarig en wilt graag een trampoline. Wij willen graag een trampoline van ongeveer 183 met veiligheidsnet Wie heeft ervaring met merken en winkels? Positief en negatief. We willen er wel langer dan 1-2 jaar mee doen. Alvast bedankt!
Wij hebben er eentje gekocht bij de makro, was toen in de aanbieding. Volgens mij 100 euro betaald voor 2m40 incl net. Staat al ruim een jaar, in de winter ook buiten gestaan en is nog in prima staat. Dochter staat er regelmatig op, heeft zijn geld al opgebracht.
Ik heb geen tips, maar lees wel mee. Ben zelf ook erg benieuwd namelijk welke merken het beste/veiligste zijn? Dochter wil ook een trampoline ik vind het zelf ook wel lekker om even op de trampoline te springen hahahaha dus het moet niet zo'n kleintje zijn
Lastig hé.. Ik wil vooral een niet te goedkope.. Waren bijvoorbeeld gisteren bij Cranenbroek maar dat was echt niks.
Wij hebben er eentje van 4 m... Gekocht op marktplaats voor een schijntje, maar in prima staat. We hebben alleen een nieuwe rand gekocht. Dochter heeft hem vorig jaar voor haar 3e verjaardag gekregen, maar echt een succes hoor! Zelfs ons zoontje van 1,5 kan er al op springen! We hebben hem ingegraven, wel een werkje maar de moeite meer dan waard. In de winter ruimen we hem wel op, als het nat is kunnen ze er toch niet op springen, dat zal wel schelen in duurzaamheid.
Wij hebben een trampo van van cranenbroek. Ligt nu alweer acht jaar ingegraven en ze hebben er nog dagelijks heel veel plezier van We hebben niet een hele grote maar genoeg voor veel spring plezier. vorig jaar was door regen en gebruik springdoek gescheurd hebben toen nieuw doek besteld bij van cranenbroek en hij is weer als nieuw
Wij hebben bewust geen trampoline. Het lijkt leuk, maar er belanden veel kinderen per jaar op de gipskamer vanwege trampoline ongelukken. Onze zoon heeft op een spring kussen zijn been op 3 plekken gebroken en mag dus ook alleen in zn eentje op een trampoline bij iemand anders, heel voorzichtig want met meer als 1 kind heb je groter risico op ongelukken.
Hier ook een trampoline van Craanenbroek. Wel de luxere/dikste rand en vangnet. Hij staat nu al zeker 4 jaar en wordt dagelijks gebruikt. Een trampoline van minder dan 2,40 m gaat niet zolang mee denk ik, omdat je er al gauw niet meer met z'n tweeën op kunt. En dan gaan ze wel doen als er vriendjes komen spelen.
Wij hebben onze trampoline met net bij de praxis vandaan. Staat nu inmiddels een jaar en is afgelopen winter ook buiten blijven staan. Ik ben er erg tevreden over.
Wij hebben een 2.44 trampoline met veiligheidsnet eromheen van de Blokker, hebben 'm nu twee jaar, staat 's winters ook buiten en is nog in prima staat en is een groot succes.
Wij hebben direct grote gedaan 4,30 meter en ingegraven. Van merk berg dacht champignons. Dan heb je ook.stevigere rand en luxere veren. Er zit heel veel verschil in prijs en kwaliteit. Hier is top aanwinst
Wij hebben een 2e handse die origineel van Van Cranenbroeck is. Hij staat hier nu een jaar buiten en ik weet niet hoe lang hij bij de vorige eigenaar gestaan heeft . Maar hij is prima! Het net heeft klik slotjes, even wennen (rits is makkelijker natuurlijk) maar eigenlijk maakt het in de praktijk niet uit. Ze wennen er zo aan. Hoe wel het ding een sta-in-de-weg is, wordt er wel dagelijks gebruik van gemaakt. Over de risico's: Ik denk dat de voordelen opwegen tegen de nadelen. Trampoline springen is gewoon heel gezond. Ook voor papa en mama . Detail: Oudste dochter heeft haar been gebroken op de trampoline (bij een binnenspeeltuin) toen ze 2 was. Maar dat is in mijn ogen net zo'n ongeluk, als dat ze van haar fiets valt en haar pols breekt. Het kan gebeuren....
hier een ingegraven trampoline. super dat de kinderen en zo op en af kunnen. veel ongevallen gebeuren ook door uit het net te klimmen en van het trapje te gaan (bij vriendje van zoon toch). zelfs de jongste van 1 jaar kruipt er zelf op en gaat op zijn billen ophoog wippen. Man heeft een dagje graafwerk gehad maar het is nu ook geen onding in de tuin. en ze zitten er bijna elke dag op! zeker meer dan op de schommel en schuifaf.
Voor ons echt een on acceptabel risico, maar zoon is dan ook wel hyper flexibel en voor hem zou het wachten zijn op meer verwondingen. Dochter springt dan maar bij de buurmeisjes en andere vriendinnetjes.
Hier ook een trampoline. Maar wel ingegraven. Dat is veel veiliger en een stuk mooier in je tuin (en prettiger voor de buren). Verder ook een dik vangnet eromheen. En in de winter een afdekzeil.
Hier nog steeds aan het twijfelen. Denk een van salta maar met net. De bestrating is pas vorig jaar helemaal gedaan.
Wij hebben een Salta. Wel ingegraven een rechthoekige van 2 bij 3. Zoontje is er nog elke dag gelukkig mee en het zont ook heerlijk (als zoontje niet thuis is) haha.
Hier een trampoline van Berg (344 volgens mij). We hebben getwijfeld tussen een Santa en een Berg. Eentje met net, superstevig. Wel voor de zekerheid geankerd in de tuin (mocht het erg gaan stormen) Groot succes. Een ongeluk kan overal gebeuren. We hebben duidelijke regels en dat gaat goed. Overigens komen er meer kindjes op de eerste hulp door het ow zo geliefde voetbal dan door een trampoline