Hoi allemaal, Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben en nu ik het me eindelijk begin te beseffen ben ik erg nieuwschierig naar wat er allemaal in m'n lichaam gaande is. Vast heel herkenbaar voor veel van jullie! Nou was mijn vraag of jullie nog leuke/mooie links hebben van bijv. stadia van embryo's zodat je weet hoe dat eruit ziet en zo per week. Of andere leuke links natuurlijk. Liefs Stephanie
hey, leuk he! toen ik nog maar pas zwanger was hield ik ook alles bij en ging ik elke week opnieuw kijken wat er nu precies in mijn lichaam gebeurde. als je bij google gewoon in typt 4 weken zwanger dan krijg je allerlei leuke links met super goeie uitleg en soms zelfs fotos van hoe je beebje er ongeveer uitziet en hoe het zich ontwikkeld
Vaderschap bezoek ik elke week is prachtig! je moet wel even je uitrekendatum of laatste menstruatiedatum invoeren dan houdt ie t elke week voor je bij, bij het bezoeken
Die site voor de vaders. Ooh wat ontzettend leuk. Ga mijn man vanavond gelijk laten zien. Is mooi dat er ook een site is voor de aanstaande vaders.
Bedankt voor alle tips! Ben ik vanavond wel even zoet mee En kan mooi de as papa de site laten zien. Voor hem ook leuk als ie weet wat er gaande is in mijn buik. Liefs