Ik ben op zoek naar LF-verlengende middeltjes, die zonder doktersrecept verkrijgbaar zijn.. iemand bekend met dit: - Vitex Agnus Castus‏ ? Hielp het je LF te verlengen? Zijn er nog meer middeltjes? Zit pas in ronde 3, maar heb (tot nu toe) een LF van 5 dagen, veelste kort.. maar de dokter ziet me aankomen.. Iemand met tips of ervaring?
Hoi Dat Vitex Agnus zit in de pillen van de etos. Op zich fijne vitaminepillen, maar mijn lf is er niet langer mee geworden hoor. Dat doet het op zich ook niet, volgens mij is het de bedoeling dat het juist de fase oor je ei wat meer stabiliseert.
Bedankt dames, ja tarwekiemolie slik ik al een tijdje.. fijn dat dat misschien ook werkt!! Het is zo zuur als ik mn ei gevonden heb, beetje bloed zie op 5dpo en denk yes innesteleling en het is ongi .. Ja ik zeg wel LF langer, maar ei eerder springen mag natuurlijk ook.. Heb sinds gisteren een smiley en vandaag, mn ei gaat vanavond denk ik springen, dag 28, en mn cycli zijn tot nu toe 32.. snap je
Dat is misschien nog iets voor mij om te proberen, zit daar dat vitex agnes niet in?? Owja dat zei Babke al...
Als trouwens je lf echt 5 dagen is zou ik naar de ha gaan. 5 is echt heel kort en vaak krijg je dan een doorverwijzing naar de gyn die je iets voor schrijft om je lf te verlengen.
Ja dat wil ik ook als het deze ronde weer zo is.. maar ik denk dat de ha me nog niet doorverwijsd in ronde 3..!?! Er is wel een medicijn voor volgens mij... Maarja ze zullen zeggen eerst een half jaar afwachten.. ontpillen etc etc Anders toch de etos pillen proberen, baadt het niet dan schaadt het niet inderdaad..
ja tarwekiemolie slik ik ook al een tijdje.. visolie, dat nog niet, komt dat overeen met teunisbloem?
Etos vond ik duur. 7,95 voor een doosje waar je een maand mee doet. Bij Davitamon betaal je 11.95 en is het voor 2 maanden. Ik vond het dat een amerk goedkoper is dan een bmerk. En deskundigen raden juist de amerken aan omdat die van substantie beter opneembaar zouden zijn door het lichaam.
Oh ja ik weet niet meer welke maar tarwekiem of teunisbloem mag je na je eisprong echt niet hebben. Kan een miskraam opwekken. Ik dacht teunisbloem maar ben er niet zeker van dus Google ff.
Een te korte luteale fase wordt veroorzaakt door een te laag progesteron-gehalte. Dit hangt vaak weer samen met een slechte eisprong. Dit is niet op te lossen met homeopatische middeltjes. Je hebt daarvoor aanvullende hormoonmedicijnen nodig, die alleen op recept te verkrijgen zijn via een gyn.