Ik had op dag 14 van mijn cyclus een knalpositieve ovulatietest !Maar niet veel vruchtbaar slijm, wel veel zin en flink geklust en 1 dag wat pijn bij het vrijen (waarschijnlijk door stand baarmoeder?). ik ben de ovutesten blijven doen en opeens werd hij op dag 18 weer donker. iets minder dan dag 14, maar toch.. en ik heb nu, op dag 19 veel 'nattigheid, niet echt rekbaar en niet na het plassen maar meer tussendoor. Iemand een idee hoe dit kan zitten?
Kan ik 2 maal een LH piek hebben waargenomen? | Sensitest check deze link maar even, daar staat het heel helder uitgelegd.
Het kan zeker. Ik heb vaker een "hangend" eitje gehad. Dan had ik net als jij 2x een posi ovutest. Weet ook niet hoe het kwam... Gelukkig heb ik nu follikelmetingen (gehad) dus weet ik precies wanneer het eitje komt. Succes meid, hoop dat je er wijs uit wordt!
die link is erg duidelijk, thanks ! Maar ik las ook ergens dat er meiden zijn bij wie het eitje bij de 1e piek niet loskomt en bij de 2e piek wel.. Maar ik hou de info uit de link maar aan, lijkt me logisch en betrouwbaar ! Bedankt, ik ga weer op t wachtbankje...!
Ik had 4 dagen een smiley.. maar dit zou een goede verklaring kunnen zijn .. ik ben er toch vanuit gegaan dat ie binnen 24-48 u na de eerste posi test is gesprongen, is dat correct dan?