Hai allemaal, Vorige week kwam ik ergens een topic tegen waarin iedereen kon melden welke uitzet dingen compleet nutteloos waren en welke een groot succes. Als zwangerschapsdementerend ben ik natuurlijk vergeten waar het topic stond en nu kan ik het niet meer vinden. Weet iemand mij in de goede richting te wijzen? Bedankt! Groetjes, Barbara
hoi hoi bij de; grootste miskoop en grootste aanrader staat bij de babyuitzet. (zag het net een regel of 5 onder jouw berichtje staan) en anders even die lijst afkijken groetjes diana
Hey Esther, Die was het idd... Hey Bouchere, Niet alleen dement, ook nog blind...hahahaha! Meiden, bedankt voor de hulp. Groetjes, Barbara
sorry ,ik wist niet hoe ik dat ding in het berichtje naar jou moest krijgen,dus heb ik de naam gewoon maar overgetypt. ben geen pc wonder,maar doe mijn best . ga wel ff kijken bij dat onderwerp,want ben benieuwd of jij er wat bji hebt gezet. groetjes
Hey Bouchere, Ik heb er nog niks bijgezet hoor. Ik heb nog niks gekocht. Ben nog geen 8 weken zwanger en de vorige keer is het met 9 weken misgegaan. Maar het is wel erg leuk om alle tips te lezen van anderen. Groetjes, Barbara
dan wens ik je een heel gezonde en heerlijke voorspoedige zwangerschap toe barbera! geniet ervan meis! ondanks alle 'kwaaltjes'is het 1 van de mooiste momenten in je leven vind ik. groetjes diana