Ik vraag me eigenlijk af wanneer jullie zijn begonnen met een hoofdkussentje in bed? Ik heb namelijk geen flauw idee wanneer ik daarmee kan en mag beginnen?
Volgens mij mag het vanaf 2 jaar. Mijn dochter legde echter steevast een knuffel onder haar hoofd en zat telkens met van die oog-afdrukken in haar wang. Dus zij heeft nu een kussentje, heel dun en plat ding van Ikea (LEN), en dat werkt prima
Hier wilde ze elke keer een kussen in haar bed, dus heb een plat kussentje bij de Hema gekocht, dat gaat heel goed. Pas sinds kort, ze is een buikslaper.
Ook hier ging ze al heel vroeg op knuffels liggen. Ze kreeg een peuterbedje met ongeveer 22 maanden en hebben haar toen ook een plat kinderkussen gegeven. Ze slaapt er heerlijk op
Mijn zoon is 4,5 en slaapt nog niet op een kussen Soms wil hij het proberen maar als we dan zelf naar bed gaan zien we dat het kussen of op de grond ligt of helemaal bovenin en zoonlief helemaal onderin maar nooit ligt hij op het kussen Dochter wil het niet zodra zij het wil proberen mag dat
Mijn zoontje van bijna 4 kreeg er eentje bij zijn peuterbed (met bijna 3), maar hij wil er tot nu toe niet op slapen. Hij zegt al heel lang dat ie hem pas wil als ie 4 is. Nog een paar dagen dus Jongste van 2,75 slaapt soms in peuterbed van oudste, met kussen. Maar ik weet niet of ie er ook echt op ligt.
Toen ze er zelf een aantal keer om had gevraagd. Ik denk dat ze ruim 3 was toen. En inderdaad zo'n heel plat kussen.