Iemand met gebruikerservaring Mutsy Slider?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wennos, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wennos

Wennos Actief lid

16 feb 2009
    103
    0
    0
    Hallo,

Ik heb onlangs mijn oog laten vallen op de Mutsy Slider. Alleen, bij navraag hoe een maxicosi erop geplaatst kan worden, blijkt dat de reiswieg er op een hele onhandige manier afgehaald moet worden.

Heeft iemand ervaring met het gebruik van de reiswieg Mutsy Slider in combinatie met het gebruik van de maxi cosi op het onderstel van de Mutsy Slider?

Bijv. hoe vaak verwissel je reiswieg en maxi cosi op onderstel?
    Gebruik je maxi cosi veel op onderstel, of gebruik je de reiswieg wat intensiever.
    Hoe ervaar je het gebruik van de Mutsy Slider?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nou, misschien nog geen echte gebruikerservaring, maar we hebben hem hier al wel een poosje staan.

Waarom vind je het onhandig hoe de reiswieg er af gaat? Je klikt de stang omhoog en pakt 'em er af...

Ohh, wacht even, ik snap volgens mij wat je bedoelt! Je moet natuurlijk die stang er op houden bij het maxi cosi... Ik heb daar helaas helemaal geen ervaring mee. Wij doen de maxi cosi er nooit op, hebben ook geen adapters. Het lijkt me inderdaad niet heel gemakkelijk om steeds heen en weer te doen.

Succes in ieder geval, ik hoop dat iemand je verder meer kan helpen! Ik vind de Slider verder echt een aanrader. Degelijk, stabiel, rijdt soepel en de reiswieg is lekker groot/hoog.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het is even een handigheidje, maar wel makkelijk. Je klikt aan allebei de kanten de knopjes omhoog en je pakt zo je reiswieg eraf. Je duwstang blijft dan gewoon op het frame zitten. Je klikt de adapters erop en klaar ben je.

Terug erop is gewoon weer de knopjes indrukken voor en achter en je reiswieg zit er weer op. Heel makkelijk, maar je moet het even een paar geprobeerd hebben.

4. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Heb wel niet de Mutsy Slider, wel de 4rider single spoke. Nog even een tip:
    Laat de adapters aan je Maxi-Cosi zitten. Als je dan je bak van het onderstel af hebt kun je het in 1 keer erop klikken.
    Vonden wij altijd erg handig. Ook omdat we het lastig vonden om de MC los te maken van de adapters. Nu hoef je maar 1 handeling te doen ipv eerst de MC losmaken van de adapters en daarna de adapters nog van je onderstel afhalen.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Is idd handig alleen bij de slider kan dit niet. Hier moet je eerst de adapter op het frame klikken en dan pas kan de mc erop.

Deel Deze Pagina