Jammer, Rosalie is er uit. Ik werd net gebeld door mn moeder, die heeft voor t eerst van dr leven per sms gestemd..op Rosalie. En zit nu te balen dat het voor niks was haha
Joepie, Noortje heeft gewonnen! Ik vond Rosalie ook heel goed vanavond. Heb ook op haar gestemd en op Noortje.
Ja ik was ook voor Rosalie maar ook voor Noortje. Rosalie komt er ook wel hoor dat weet ik zeker, ze is echt goed
Ja was hier ook echt voor rosalie, wat een talent heeft zij zeg. Niet alleen wat zang betreft maar ook haar inleving enz.... Jammer dat ze weg moest.
Ik vond Rosalie ouder ogen dan ze was. Ik zou haar daarom echt wel zien in een rol als zijnde die moeder, in Mama Mia . Of juist in één of ander glamour achtige show musical...
Hahaha, mijn vriend heeft van meet af aan geroepen: Noortje wordt het! Echt al weken! Ik was niet zo noortje-achtig, meer voor Rosalie.
Toen ik halverwege instapte en noortje zag optreden was ik verkocht! Wat een stem, wat een talent en inlevingsvermogen. Ze heeft terecht gewonnen!
Op het eind was ik echt ontroerd. Mary Poppins stond daar gewoon, ze was niet meer Noortje. Heel mooi. Haha, heb een traantje gelaten. Mijn man moest helemaal lachen. Het is echt jeugdsentiment voor mij. Ik keek als kind altijd Mary Poppins.
Hier ook hoor! Heb ook een traantje gelaten. Heb de dvd van Mary poppins altijd op de speler liggen want dat is echt mijn feelgoodfilm!
ik was voor Sophie. Ik vond haar met de mary poppins song beter als Noortje. Maar Noortje is een goede winnaar! Ik ga er toch wel heen,