Op zoek naar meiden die al langer dan 1,5 jaar geleden gestopt zijn met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kenia, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy R

Missy R Lid

12 okt 2010
    26
    0
    0
    Goede avond meiden,

Nou ik las het op de forum dus ik dacht misschien hebben jullie er ervAring mee. Ik snap je helemaal Kenia. Die zware dagen heb ik ook. Ik zei wel dat ik de ovulatietesten wilde doen maar ik durf ze nog niet te kopen en te proberen. Kenia meid je hebt gelijk DAt je dat hele klus gebeuren en praten over en al die frustratie achter je laat. HelaAs blijf je er toch onbewust mee bezig. Ik voel echt met je mee!! Ik ben eigenlijk ook met de forum begonnen om er zo min mogelijk tegen mijn man hoef te zeuren. Hier kan ik tenminste vrij zeuren en ervaringen delen. Dus het helpt mij wel rustiger te blijven. Wij moeten samen wachten tot volgend jaar dus je bent niet alleen ik wacht met je mee.

Xxx

2. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    kenia: ik snap wat je bedoelt over dat sexen niet meer leuk wordt zo.... ik deed eerst ook ovu-testen en ben daar ook mee gestopt net zoals tempraturen. maarja je weet altijd van jezelf wanneer je vruchtbaarste dagen zijn want je verlies dat altijd meer slijm. ik probeer me er ook niet zo mee bezig te houden maar het lukt niet altijd.

missy: ik heb wel eens gedacht van ik stop hierop kijken maarja dat lukt gewoon niet omdat je met mensen wilt praten die hetzelfde hebben als jou,praat makkelijker.
    ga jij die smet methode proberen??

all: dinsdag na utrecht geweest in het umc en mijn bms was 10 mm!! hij is dus gelukkig dik genoeg, nu wordt ik morgenochtend gebeld over wanneer ze mijn cryo gaan ontdooien maar ik heb er geen goed gevoel over, ik denk dat ze echt niet goed ontdooien....

3. Missy R

Missy R Lid

12 okt 2010
    26
    0
    0
    He Sandra!!! Spannend!!! Ik hoop dat het Allemaal goed gaat en dat je een kans hebt.

Ik heb wel de ovulatietesten gekocht. Maar ik heb nog een ander probleem. Sinds mijn hsg ben ik niet mee regelmatig ongi. Deze was 3 maanden geleden. Dus ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.

Ik denk dat ik het net als jullie even laat rusten.

Xxxx

Ps. We moeten de moed niet opgeven He

4. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    miss, dat is balen dat je cyclus daardoor zo onregelmatig is geworden! ik had de hsg gehad tijdens mijn laproscopie en de mijne bleef toen regelmatig. we moeten zeker de moed niet opgeven!

all: vandaag gebeld en morgen mag ik met die oestrogeen bollen beginnen en woensdag ochtend wordt ik gebeld of er 1 goed is ontdooid.

5. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @ Missy: Balen dat je ongesteldheid onregelmatig is geworden! Op de verpakking staat dat je 10 dagen ivanaf het begin van je cyclus kunt beginnen, net zolang totdat je een positieve test hebt. maar ja, dat betekent dus ook dat je misschien heel lang kan testen...

@Sandra: Spannend meid! Ik zal voor je duimen dat de cryo goed ontdooid! Houdt de noed erin! Enne, wat zijn oestrogeen bollen precies?

@ All: deze week was eigenlijk onze klus week, maar we hebben dat niet actief gedaan. Deze ronde maar niet.
    En toen ging ik het deze week echt proberen van me af te zetten, komt mijn collega gisterochtend bij me....dat ze 3 maanden zwanger is. Nou, mijn wereldje stortte weer in.
    Collega's van me zeggen dat het misschien niet verkeerd is een afspraak bij de dokter te maken. Dus ik denk dat ik dat maandag maar ga doen.

6. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb even niet actief meegelezen ben deze week giga druk geweest met mijzelf.
    Mijn ei is gelukkig geweest, ik was zo bang dat er geen ei zou zijn deze maand.

Missy balen dat je rondes nu niet meer even lang zijn.mogelijk dat ovu testen voor jou toch iets kunnen doen.
    mijn rondes zijn nog nooit even lang geweest het verschil was heel erg groot tussen de 25 en 49 dagen ( bleek geen ei te hebben) mogelijk dat je toch even terug kunt naar de gyn die kan kijken of alles goed is

Sandra ik hoop zo dat ze nu goed uit de vriezer komen en jullie nu een kans hebben.

Kenia dit gevoel is zo naar ik ken het helaas ook erg goed zoveel mensen om mij heen zijn zwanger of hebben een kindje.Elke keer is het weer schrikken en heel veel slikken.
    Soms zou ik het wel willen uitschreeuwen wij willen ook en als je zwanger bent zeg het ons dan even 1 op 1 en niet met een groep eromheen het is moeilijk voor ons.
    Ik kan ook zo giga boos worden van die mededelingen van julllie tijd komt nog wel, geniet er nu van en ga eens op vakantie.sorry voor het zeur stukje

7. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    kenia: ik herken je gevoel hier helemaal in, je probeer je ervan af te zetten en vervolgens komt er dan altijd iemand na je toe met de mededeling ik ben zwanger pfff ik kan er ook moeilijk mee omgaan.

die bollen zijn ervoor om je baarmoeder mooi dik te houden dus ik hoef vanavond eindelijk niet meer te spuiten! ik word woensdag gebeld voor of er 1 goed ontdooid is:D probeer de moed er wel in te houden maar dat zakt namelijk wel af nadat er in totaal 6 niet goed ontdooid zijn en er 3 tp zijn geweest zonder resultaat... en als die andere 2 het ook niet overleven dan staat het op 11...

lautje: hopen dat deze ei bevrucht is en dat je een mooie test zult hebben over een weekje:D

8. lautjep

lautjep Niet meer actief

Sandra jullie hebben wel heel veel nare dingen meegemaakt.
    hoe gaat het nu verder als ze niet goed uit het vriesvak komen?

9. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Lautjep: Hoop ook voor je dat je eitje deze keer bevrucht is! Ik duim voor je!

@Sandra: hoe lang heb je nu moeten spuiten dan. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je niet meer hoeft te prikken. Als een cryo niet goed ontdooit, waar kan dat dan aan liggen? Nog een paar daagjes, dan heb je het antwoord! Nog eventjes wachten!

Ik ben blij dat jullie af en toe ook even 'zeuren', dan voel ik me daar iig niet zo alleen in! Ik heb nl zelf heel erg het idee dat ik alleen maar zeur. Maar ja, dat is wel wat me momenteel bezig houdt.
    Ik denk dat ik inmiddels ook m'n ei voorbij ben, afgaande op mijn cyclus zoals die normaal zou zijn. Deze week niet extra geklust, dus deze keer zal het wel niks worden.

10. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    All: als deze 2 cryo's niet goed ontdooien dan moet ik weer een afspraak maken bij de fert.arts om de evalueren. Dan moet ik een afspraak maken bij de ivf afdeling om te kijken wanneer ik ongi wordt en of er wel plek is.
    Ik doe nu een gestimuleerde cyclus dat betekent eerst 17 dagen de pil, op dag 10 moet ik gaan spuiten (28 dagen lang) en daar tussen moet ik ook nog met een tablet beginnen. op dag 10 van die tabletten een echo en als tie goed is dan belt het lab op wanneer ze een cryo gaan ontdooien. ik moet deze gestimuleerde cyclus doen omdat het niet bij mij lukt om in je eigen cyclus een tp te doen want iedere keer is mijn eigen ei al op springen.
    het niet goed ontdooien ligt aan: er gaat is fout tijdens het invriezen of eruit halen en daar kunnen ze niks aan doen zeggen ze...

ik vind het ook wel ff fijn om zo met jullie te praten:D

11. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Nou meiden zoals verwacht zijn de laatste 2 ook niet goed ontdooid.... en kan pas om 2 uur bellen voor de volgende afspraak te maken en over hoe of wat met de medicijnen die ik nu slik.

hoe is het met jullie?

12. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Jeetje, balen Sandra! Ik vind het wel vreemd dat ze daar niks aan kunnen doen, dat de cryo's niet goed ontdooien. Waar ligt dat dan aan? Is dat toevallig dat het bij jou zo vaak gebeurd?
    DUS IVF poging 2 is nu definitief mislukt? Ik vind het echt super vervelende voor jullie zeg!

Ik ben vandaag bij de HA geweest. Ga een afspraak maken met de psycholoog om hierover te praten. En ga naar massagetherapie, voor m;n rug. Hoop dat ik mentaal weer wat sterker wordt, als we in januari evt wel met behandelen beginnen!

13. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    ik weet het echt niet waar het aan ligt:S en ja poging nummer 2 is dus defenitief mislukt....
    ik weet niet waar het aan ligt maar hun zeiden dat het aan de cryo's zelf lag.

ik hoop ook voor je dat je er mentaal sterker door wordt! staan starten we saampjes in januari:D ik mag pas 17 januari weer komen dus ik ga nu lekker rust houden en genieten van kerst en oud en nieuw, ik hoop jij ook:D

14. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nou dames, vandaag weer ongesteld geworden. Toch eerder dan 'verwacht'. Je weet het toch wanneer dat weer zo is, terwijl we er momenteel niet zo mee bezig zijn.

Maandag lekker een shiatsu massage gehad. Maar gister heb ik daar spierpijn van gehad! In de Kerstvakantie weer, lekker een beetje ontspannen!

Sandra, ik hoop ook dat het de volgende keer raak is! Eerst rustig aan de Kerstdagen door en goed Oud en Nieuw vieren. Een voordeel: kan nu lekker drinken ;) En volgend jaar een afspraak maken met de ferti-arts!

15. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nog Nieuws hier? Het is erg stil...

Deel Deze Pagina