Hey Dames, Nog steeds druk aan de klus? Wij in ieder geval wel! Ik snap het alleen ff niet meer :-S Misschien dat jullie me kunnen helpen??? Ik ben nu sinds september met ovulatietesten aan de slag gegaan. Mijn cyclus is eigenlijk altijd regelmatig geweest en ook nu nog steeds. Het verschilt alleen soms 1 hooguit 2 dagen...Nu heb ik berekend dat ik op 22 okt weer kon beginnen met de eerste test...dat heb ik ook gedaan. Nu zitten we al op 28 okt en heb ik nog steeds geen (ik gebruik de testen van Clear Blue). De vorige keren dat ik getest heb was het meestal hooguit 2 dagen later dan de datum die ik berekend had goed . Al met al dus zeer regelmatig. Nu zijn we dus al 7 testen verder en heb ik weer een nieuwe verpakking moeten kopen. Vanmorgen was het weer geen dus...ik snap t ff niet meer? Kan het toch zijn dat mijn ovulatie nu ineens later is? Of kan het zijn dat ik zwanger ben en dat dat ding daarom nu niet werkt, omdat ik dan geen eisprong meer heb? Ik ga er maar niet van uit dat ik zwanger ben want dat kan volgens mij de reden niet zijn, maar ik vind het ff heel raar. Hebben jullie dit al eens meegemaakt? Wat zou het kunnen zijn? Ik word er echt zenuwachtig van :-S Ik hoor graag van jullie meiden! Thanks! Liefs, Moon