hallo, ik ben inverwachting van een meisje nu hadden mijn vriend en ik eindelijk een mooie naam gevonden waar we het allebei mee eens waren (merle) maar omdatwij de r niet mooi en duidelijk uit kunnen spreken klinkt het meer als melle, dus uiteindelijk valt ie dus ook af. haha zo lastig om een leuke naam te vinden! zouden jullie ons kunnen helpen met een ander naam, een leuke hollandse naam, maar niet te lang. alvast bedankt voor jullie hulp! groetjes
Dan moet ik denken aan Veerle... Zelfde stijl maar ik denk wat gemakkelijker uit te spreken dan Merle. En anders idd Merel, of Vera
wij waren eigenlijk een beetje op zoek naar hollandse (beetje stoere)namen. die je niet dagelijks hoort merel vind ik dus helemaal niks. olivia of andere tutige namen ook niet we hadden saar ook ingedachten maar daar zijn we nog niet helemaal overuit.. moeilijk moeilijk moeilijk...
Leuke naam Merle! Staat bij ons heel hoog mochten we nog een kindje krijgen en het een meisje zijn. Jammer dat hij afvalt bij jullie. Wat vind je van: Lauryn Laurie Kristel Ilsa Elin
het hoeft absoluut niet in de zelfde stijl als merle . elin of elynn vind ik ook heel mooi maar dat vind mijn vriend weer niks laurie zou eventueel ook nog kunnen. sorry 1986lynn maar die namen vind ik totaal niks. en vlinderke ik ken al mensen die zo heten, dus die vallen al af. dank jullie wel dat jullie mee denken!!