Ik ben nu 32 weken zwanger en we hebben nog geen jongensnaam. We houden van "aparte" namen die je dus niet vaak hoort. Heb nu wel een rijtje opgeschreven maar weet niet zo goed wat we nu leuk vinden. Wat vinden jullie? Rayen Camille Ceylan Duncan nathan Noury Riley Sverre Brandon Collin Quentin Wayne Orson Braiden Cailan Jaylano Raiven Onze dochters heten T.alisha en Y.amilla
Oei de meeste zijn gewoon totaal niet mijn smaak.. de leukste vind ik Sverre, maar die vind ik niet bij de meiden passen. Ook wel leuk: Collin, Nathan en Raiven
Sverre vind ik leuk, maar inderdaad niet passen bij de namen van je dochters. Rayen vind ik wel bij hun namen passen, maar Ryan of Rayan is dan volgens mij handiger qua schrijfwijze (juist omdat het vaker voorkomt) (32 tov 344/250), anders wordt het altijd verkeerd geschreven). Jaylano vind ik ook passen, maar vind ik niet zo'n leuke naam Cailan vind ik ook mooi op papier, maar hoe spreek je dat uit? Raiven vind ik ook oké.
Rayen, riley, raiven en collin! Erg mooi. Duncan vind ik vreselijk..komt waarschijnlijk door een knalrood harig irritant jongentje die ik ken.