op zoek naar mensen die borstvoeding KOTSBEU zijn

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Twijfelaar123, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JahoO

    JahoO Actief lid

    17 aug 2011
    344
    0
    0
    Ondernemer
    Randstad
    Hier ook dikke drama's de eerste maanden, fulltime gekolfd tot 2,5 maand. Maar het is waar, na een maand of 3 wordt het pas een beetje leuk. Hij is nu 4,5 maand en kan zo blij kijken als papa hem komt brengen en mijn borst komt in beeld. Of me met zo'n melksnoet breedlachend even aankijken om zich vervolgens heel fanatiek weer op m'n borst te 'storten'.
    Heel wat verdriet om gehad hoe klote het allemaal ging, maar ik ben zo blij dat ik heb doorgezet. Affijn, zie mijn handtekening, hij groeit ook megagoed en ben er best trots op als iemand weer eens zegt hoe blakend en gezond hij eruit ziet.

    Achteraf gezien is het het allemaal waard.
     
  2. Suerte

    Suerte Lid

    27 okt 2011
    15
    0
    0
    Goud inkopen en testen
    Brielle
    Hahah ik was het na 1 week al helemaal zat ik lekte verschrikkelijk en me meid dronk zooo gulzig dat elke voeding zo pijnlijk was terwijl ze goed aanlag. En toen kreeg ik ook nog eens verstopte melkklieren en moest ik antibiotica. Ik zag tegen elke voeding op. Alleen het moment erna vond ik leuk als ze zo voldaan was en er helemaal high van leek hihi. Dus ik heb voor iets veel beters gekozen me borstvoeding KOLVEN! :D Werkt prima nergens last van en mvr krijgt het lekker in een flesje ik kan niet heel de dag kolven dus ze heeft nu 2x borstvoeding fles en de rest gewoon flesvoeding! Krijgt ze op deze manier toch nog borstvoeding mee! Goed alternatief vind ik zelf.
     

Deel Deze Pagina