Ik heb je een pbtje gestuurd, verzenden is niet te doen, want je krijgt ze neven in de brievenbus. En 6,75 zijn ze echt niet waard!
Heb zelf laatst de babydump gemaild om te vragen of ze nog te koop zij maar helaas..... Oude serie verdeeld toen over de gratis dozen
Maar dan is de kans dus groot dat zze er nu niet meer inzitten? Ze heb natuurlijk geen miljoen meer van die dingen. Jammer zeg. Kans is dus groot als ik morgen er helemaal naar toe tuf dat ze niet eens meer in de dozen zitten. Misschien toch maar eens overwegen die andere te halen? Hoop dat die er dan nog wel te kooop is. Spul van de nuby vind ik best moeilijk te vinden. Niet elke winkel verkoopt het en ook niet alles van de nuby zeg maar.
ik heb ze niet zo lang geleden nog gekregen een groene en roze... heb ze volgens mij wel liggen...waar woon je ? miss woon je dichtbij
Wat is de reden dat je per se ie van de Babydump wilt? Ik vind het inderdaad nogal ondingen...vind bv. die van de Hema veel handiger, juist omdat die handvatten heeft.
ik vind het ook ondingen, heb ze dus ook weggegooid gelijk. dop vliegt er makkelijk af en lek 9 van de 10 x daarbij ook geen antilek.. dus ook ik snap het niet zo goed, maar goed eigen keuze natuurlijk.. Ik zou eens bij een vomar/deen kijken die hebben vaak redelijk wat nuby hangen.. de eerste tijd lukt zo'n harde tuit nog niet trouwens, dus kijk ook naar wat zachts
Nou ik heb ze hoor. Die van babydump en een paar van nuby. Inderdaad eigen keuze. Ik vind ze namelijk heel fijn. En mijn zoon slubbert er per dag al lekker een paar slokjes water uit. Hij vind het reuze interessant. Meiden bedankt voor alle tips en hulp
Je kan toch gewoon zo'n gratis pakket ophalen. In december zaten ze er in ieder geval nog in, want toen heb ik een pakket opgehaald. http://www.baby-dump.nl/bon.pdf
Ze zijn echt heel fijn die bekers, mijn dochter wil alleen daar nog maar uit drinken Ik had eerst ook van wat moet ik hiermee flutdingen maar ik had al een aantal tuitbekers gekocht en uit geen van alle wilde ze drinken. Bood haar toen de tuitbeker van de babydump aan en ja hoor die wilde ze!
Je bent al voorzien. Maar om nog een x terug te komen op een fijn tuit beker. Mijn meisje dronk super goed uit deze van ikea. MATA Eetset, 4-delig - IKEA Nu inmiddels zonder tuit.