zwangerschapstest apotheek

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamajess1982, Oct 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

Jan 13, 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand of de testen van de apotheek (wel eigen merk) net zo gevoelig zijn als kruidvat 2v5 ???

met kruidvat 2v5 heb ik 2x getest maar zag geen verschil. clear blue geeft 1-2 weken aan maar vanochtend met test van de apotheek maar een heeeel licht 2de streepje?

ga er maar vanuit dat het niet goed is, maar zit nu nog in onzekerheid en dat vind ik echt killing! :(

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heeft het ook niet te maken met de concentratie van je urine? Test je elke keer op hetzelfde tijdstip?

3. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

Jan 13, 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    die van het kruidvat wel op ongeveer hetzelfde tijdstip..
    maar de afgelopen 2 dagen moet ik gewoon zoveel plassen, ook s'nachts nu ineens. maar ja, ik hoop gewoon nergens op en wacht het maar even af :)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Niet te veel testen,en helemaal niet met verschillende testen.
    Logisch dat dat je onzeker maakt,je bent gewoon lekker zwanger!!!
    Hcg verdubbelt om de dag dus gewoon afwachten..

5. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

Jan 13, 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    het heeft te maken denk ik omdat ik toen ik zwanger was van me dochter heel licht positief testte 4 dagen voor me nod en 2 dagen later een knaltest en nu niet.. nu ben ik wel onregelmatig ongesteld maar dacht echt me ei gehad te hebben meer dan 14 dagen geleden maar misschien was die wel later? voel me wel mega zwanger, precies alle kwaaltjes als bij de eerste alleen dan nu al en bij me dochter kwam dat oas met 7 weken haha.
    ik stop nu ook met testen ja en als ik vrijdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik naar de huisarts

Share This Page