Bij welke winkels kopen jullie de kleren van jullie kinderen? Ik ben van mening dat er maar weinig winkels zijn met leuke kinderkleertjes... Maar misschien zie ik winkels over het hoofd...
H&M Jola / Sengers (verkopen ze just small, vind ik wel leuk voor een jongen) Hema Prenatal En voor de rest veel online.
ligt eraan..waar houdt je van? Ik vind just small super leuk! Ben er pas achter gekomen dat wij ook een winkel hebben....wist ik niet hahaha. Maar die kleding zat in een pakket wat ik gekocht had en vind ze super leuk
Dat herken ik. Dat had ik in het begin ook, maar inmiddels ken ik een paar leuke winkels en webwinkels. In welke regio woon je?
WE verkoopt vanaf maat 92. Maar valt vrij smal. Onze dochter draagt veel WE sinds ze een jaar of 2/2,5 is. Voor haar ideale kleding. Verder H&M, Jola (Bakkaboo voor meisjes), C&A (voor oudere kindjes, babykleding vind ik daar niks).
Ik ken leuke winkeltjes in Breda, Etten Leur, Den Bosch en Oosterhout. Stuur me maar een PB als je interesse hebt. Dan stuur ik jou het lijstje. Uiteraard kun je shoppen bij C&A, Jola en Hema, maar ik neem aan dat je ander soort winkeltjes bedoelt.
Ik ben groot fan van Zara en online koop ik graag Gymp, al zou ik dat liever live doen in een fysieke winkel maar geen idee waar dat kan.
ik koop veel bij de bijenkorf, en in eindhoven heb je een hele grote kinderzaak met gave kleren liggen, weet zo niet hoe hij heet maar ligt in de grote straat bij de V&D. verder niets in jou omgeving helaas.. succes
Ik koop heel veel online. Daarnaast zit in een dorp vlak bij mijn woonplaats oss, een héél leuk winkeltje dat heet '5384'. Daar heb ik al veel geld naar toe gebracht...... (mijn moeder trouwens ook )
Ik vind just small helemaal geweldig en hier 2 minuutjes lopen vandaan ligt een jola winkel. Die hebben dus een goede klant aan mij Verder hema, v&d, prenatal.
Orchestra google maar liggeb een paat winkels van in gelgieu franse kleren en met pasje koop je 1 keer per jaar kost 30 euro krijg je 1 jaar 50% korting op alles
Ik koop basis spul bij Hema h&m soms wat van Bakkaboe Veel koop ik bij zara, want dat is mooi en betaalbaar.. In maart komt mijn eigen webshop online met heeeeeel veel mooie merkjes uit Frankrijk, Spanje en Italië ... Kan haast niet wachten!!!