Ik ben verzot op verse muntthee (met honing hihi) maar ik vind die van de ah zo duur EN weinig! Iemand tips?
Hier volop te koop bij de Turkse en Marokaanse winkels voor weinig. Geldt trouwens voor alle kruiden. Misschien ook te krijgen op de markt, maar daar kom ik zelf eigenlijk nooit.
Zelf kweken: hihi ik ben niet zo goed in het verzorgen van plantjes en ik las net op internet dat de "pluk" tijd mei t/m september dan is? Turk; dat is misschien nog wel een idee, ik zal morgen eens gaan kijken! Markt; die staat hier 's woensdags, ook daar zal ik eens een kijkje gaan nemen! Thanks!
Ja zou dat echt niet doen.. Voor dat geld heb je op de markt of Turkse supermarkt een paar flinke bossen.
Bij de Turk/Marokkaan heb je voor 40 cent een volle bos munt. Als je drie bossen koopt, kost dat een euro
Die pluktijd geldt wanneer je het spul buiten in de tuin hebt staan. Heb je het binnen in de vensterbank,... dan kun je het hele jaar door "oogsten" hoor.
altijd handig om in de tuin te hebben staan! Het is net onkruid en je hoeft er nauwelijks naar om te kijken Ik heb verschillende bij de intratuin gehaald (citroenmunt, marokaanse, gewone) en ze zijn lekker groot geworden. Dus ideetje voor volgend voorjaar...
Hihi voor 2 steek ik een flink stuk af... Vorig jaar 4 vuilniszakken uit de tuin gehaald. Binnenkort ook maar weer doen voor eht weer echt vervelend wordt. Nahja gekkigheid natuurlijk.. Maar je woont ook niet echt om de hoek verder dus je hebt er toch weinig aan.