Is helemaal afhankelijk van wat je wilt. Groot/klein, kleur/zwart enz. En dan verschilt het ook nog per shop.
Ik heb een relatief kleine tattoo op mijn pols... Een woordje in Sanskriet, een centimeter of 4/5 breed ( 1 cm hoog )... Ik betaalde er 110 euro voor... Best duur. Kon overigens wel gelijk dezelfde dag zetten.
Ik denk dat je het beste met verschillende shops kan vergelijken want het is echt zo verschillend ik heb een armbandtattoo om mijn pols en daar heb ik 80 eur voor betaald terwijl je dat bij sommige shops alleen al betaald voor een kleine tattoo Succes
Ik heb 70 euro betaald voor een tattoage van 3 bij 2 cm op mijn pols. Zwart wit, en waren binnen 10 minuten klaar. Ik zou inderdaad niet alleen af gaan op hoeveel het kost, want goedkoop is niet altijd goed. Daarintegen is duur ook niet altijd goed. Je moet gewoon naar hun portfolio gaan kijken en dan beslissen waar je het laat doen.
Dat is echt verschillend met wat je wilt. Ik heb rond de 100 euro betaald voor mijne. Weet het niet precies meer, is al wat jaartjes geleden. Denk dat je inderdaad het beste gewoon bij wat shops kunt gaan informeren.
Naam luna,eerste paard , 50 euro aan de binnenkant .. 2namen van mn kids op linkeronderarm buitenkant zeg maar 150 euri ...
Ik heb de naam van mijn zoontje (Mees) op m'n pols. Gewoon zwart met een klein vogeltje erbij.. 50 euro