jongensnamen wat is dat toch he dat het zo lastig is? hadden wij ook problemen mee. vince levin devon marlon kaj dern bowen misschien zit hier iets tussen? succes
Hier hetzelfde probleem! Als manlief en ik beiden (eindelijk) over een naam eens zijn, kan ik heel enthousiast denken, die wordt hem! Maar een dag later vind ik hem al iets minder en de dag daarna heb ik al zoiets van, nou... nee, toch maar niet. Dat heb ik dus steeds... Ik doe ook nog een gooi, Stan Jort Joes Ramon Chiel Vince Nathan Noah
ik ben juist op zoek naar een meisjes naam voor een jongen vind ik Kane heel erg mooi maar mijn vriend weet het nog niet zeker. mijn zoontje heet Djim vond ik zelf een hele stoere naam en met die D ervoor zie je hem bijna nooit
Vigo dexx Sem Lenn Jesper Joey Gino Dean Tyago Djamaro Rayvano Kyenno-Kyenzo Qyano Quinten Jerre Jowin Rowan Nolan Rowy Myron Tyrone Tyler Thijs Thijmen Mats Mick Jurre Kasper Kjell/kjeld Kyran Taro = betekent eerst geborenen zoon heet kindje van een kennis Samuel Job Ferran Ferry/Ferdy Bing Timo Tybo Stef Stan Manuel damion damiano Julian Luuk Bas Melle Zino Zeff Zaidon daryll Xavier Charley Jayden Jonas Boaz Jonah Julias Lucas Mathias Izajah Moreno Sam weet niet of je hier wat mee kan groetjes Nancy
ik kan het niet laten! Tobias of Luxor Marius Sebastiaan (zowou me vader me noemen als ik een jongen was ) Pepijn (pú pijn) Timo naja je kan weer ff voort
Hey hey Hier was de meiden naam een probleem, de jongensnaam hadden we al in week 12. Maar het word toch echt een meid!! Maar nu in week 31 zijn we eindelijk uit de meiden naam!! ons lijstje jongens namen: Dex Lenn Sacha Nika Mika Just Gwynn Dean Revi Vince Jazz Kess Noah Misschien heb je er wat aan!! liefs...
Dankjewel allemaal voor de lijsten ! (het zijn echt lijsten waauw!) ga ze eens allemaal aan vriendlief laten zien, kijken wat hij er van vindt Heb er toch een aantal gezien die me wel aanstaan!
Hij heeft er eentje uit kunnen halen Hoera! Vind em zelf nog wel ff wennen, moet nog paar keer herhalen enzo, het is tenslotte voor de rest van zn leven als het een jongen is natuurlijk. Vind dat toch belangrijk Maar we hebben er eentje dus DANKJEWEL VOOR JULLIE GROTE HULP!!!
Haha, daar moet ik nog even over denken Het begint allesinds met een J, meer ga ik nog niet verklappen Moet zelf ook nog even wennen aan de naam, of ik em wel of niet wil, ben gewoon al heel blij dat hij eindelijk eentje heeft Maar denk hoe vaker ik em ga zeggen, dat ik em ook wel steeds leuker ga vinden. (had ik hier met de kattennamen ook vond em mooi, maar hoe meer ik em zeg hoe mooier ik em vind hihi)
iemand nog een leuk lijstje met meisjesnamen? Kan er echt maar zo weinig bedenken!! Jongensnamen komen makkelijker jongens: jasper, jesper, mees, jesse, bram, merijn meisjes: madelief, linde, fleur, jasmijn. Verder kom ik niet voor de meiden. Merk een natuur-thema op in de namen! haha, stom he? Maar iemand nog meer meidennamen in de aanbieding? Kom er nog niet zo erg uit. En dan me nog niet eens gewaagd aan de volgende stap: wat vind vriendlief ervan!