nora anna en leah vind ik erg mooi! Ik snap franka er niet tussen haha, vind ik niets. De andere namen vind ik ook mooi.
1. Anna : Geweldige naam, mijn #1 voor een meisje KLassiek, koninklijk , van alle tijden maar toch ook vlot . So far mijn pleidooi hahaha 2. Lea : Vind ik ook erg mooi, hoor je niet zo vaak, Bijbels, vlot, past bij alle leeftijden en soorten kinderen . Ik zou het zelf liever schrijven met een H erachter, Leah vind ik iets completer staan op de een of andere manier. 3. Nora : Zelf vind ik Eléonore echt geweldig, en dit is hier een mooie afkorting van . Ik vind Nora(h?) een hele mooie volwassen naam met leuke opties voor lieve koosnaampjes. Noor, Nori, Noortje allemaal leuk! 4. Emmeline : ook een mooie naam, maar voor mij onduidelijk of het Engelse of Nederlandse uitspraak is. Nederlandse uitspraak vind ik hem niet zo geweldig. Maar een Engelse uitspraak in Nederland vind ik met zo'n naam die dus niet overduidelijk engels is ook niet zo leuk. Dus vandaar deze vierde plaats Voor een Engelstalig kind in een Engelstalig land dan weer wel super 5. Amy : 'Gewoon' leuk 6. Romy : Aan de ene kant ben ik groot fan van Romy Schneider en vind ik de naam daardoor nog steeds wat hebben, aan de andere kant heb ik teveel jaren 90 associaties ermee en vind ik hem een klein beetje 'geweest'. Wel een lieve naam. Mooier vind ik : ROmée. 7. Franka : Niet zo mooi! Franca Treur wel goede schrijfster