op zoek naar nieuwe duowagen pfff

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Assi, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    We hebben zitten twijfelen tussen de phil en Teds en iCandy en uiteindelijk gekozen voor de iCandy pear. Gaat uit de collectie in Nederland dus koste ons rond de 700 euro. Ben er erg blij mee. En rijd heerlijk!

2. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Wij hebben ook de P&T Vibe en ook hier staat het voorwiel scheef. En hij liep ook wat moeilijk terwijl dat niet zou moeten (neem ik aan).
    Heb er ook al naar zitten kijken en vergelijken met de foto's op internet. Het ziet er nml gek uit. Uiteindelijk het voorwiel er uit gehaald, gesmeerd en daarna 'omgekeerd' er weer in gezet. Vanaf voren gezien hoort het spatbordje kort te zijn aan de voorkant en bij ons zat ie vaak met de lange kant naar voren (snap je me nog?). Sinds we hem 'omgekeerd' hebben loopt ie echt een stuk fijner!! Dus dat is misschien nog iets om te proberen voor je hem in de verkoop doet?? Wij stonden ook op het punt om hem te verkopen maar nu houden we hem lekker. Hij lijkt me echt ideaal met 2 kids!!
    Succes!

3. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    @jessy een vraag zat er bij de icandy alles bij dan voor 2 kindjes ik vind die heel erg mooi heb een zoontje van dan 1.7maanden en dan de baby en vind dat een super wagen en waar heb je hem gekocht als ik vragen mag

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    #24 sandraske, 19 dec 2011
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
    Zag dat Mountainbuggy ook een wagen in de collectie heeft a la P&T, de plus one. Zag er wel goed uit op de foto's. Ga van de week even naar babypark, kan ik meteen even bekijken..

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik zou terug gaan naar de winkel..! Dat zou toch niet mogen bij een nieuwe wagen die je net hebt.. Er hoort nog garantie op te zitten toch?

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    frannie even goed lezen! er staat in de eerste zin al dat ze hem van MP heeft

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Cynth. We hebben de wieg en 2 zitjes. En gekocht bij de babyplanet. We vinden hem ook erg mooi en compact en je kan er ook een enkele wagen van maken. Onze baby verschild 21 maanden met de jongste. Dus vind het zelf een ideale oplossing. Ze gaan er een model uit doen. De pear. Die hebben wij ook. Maat er zijn nog modellen. En we waren 800 euro kwijt voor de complete set.

Deel Deze Pagina