Super veel leuke spellen al, dank voor alle tips! Ik ben ze allemaal even aan het opzoeken en heb in ieder geval “pick a pen” al besteld.
Welke heb je? Wij spelen eigenlijk altijd deze: In het begin is het even puzzelen met de spelregels, maar als je het eenmaal doorhebt is het echt een leuk spel. De andere varianten hebben we ook maar daarvan moeten we de spelregels nog even uitvogelen haha.
Wellicht heb je dit al gedaan, maar zo niet: bij dit soort spellen lezen wij de spelregels niet, maar kijken we naar filmpjes op YouTube met de uitleg. Filmpjes van Bert van 999games zijn favoriet.
ik heb precies hetzelfde. Ik ben wel afgelopen weekend begonnen aan keer op keer 2. Had ik ook al jaren in de kast staan maar dan nam ik toch de gewone versie. Maar viel uiteindelijk reuze mee dus heb nu wel de kracht om aan clever te beginnen
Clever en regenwormen (+ uitbreiding) zijn hier geslaagd.Verder vinden de kids Uno en variaties daar op (Dos bijvoorbeeld) erg leuk. Van qwixx heb je ook van die andere punten blaadjes mocht je dat niet weten, de Big points is hier favoriet.
Wat vind je van keer op keer 2? Wij vinden hem, na gespeeld te hebben, wel echt leuker dan de gewone keer op keer.
Dan is deze een Valhalla voor je https://4yourgames.nl/product-category/bordspellen/?orderby=price-desc Ze staan ook op castlefest begreep ik.
Volgens mij nog niet genoemd, maar dizzle vind ik ook erg leuk. Zit een beetje in de hoek van keer op keer enz. En qwinto blijft ook altijd leuk om even tussendoor te doen. Die kleine spelletjes zijn hier ook echt wel favoriet, grote spellen worden weinig meer gespeeld.
Keer op keer 2 is leuk! Van qwixx de moeilijkere scoreblokken. En we spelen nu net dizzle, ook erg leuk!