Met de overgang naar 'het nieuwe forum' nu wel héél dichtbij, vroeg ik me af wat jullie ervan verwachten/hopen? Ik hoop stiekem dat Zogelukkig terug komt als modje...
Heb ik iets gemist???? edit: lees nu pas dat de site veranderd wordt....Echt, soms kom ik uit een ei hoor Morgen als ik het goed lees.....
Duidelijkere pictogrammen voor de topictitel. Zat vroeger eens op een ander forum, als je daar op het pictogram klikte van een topic waar er voor jou ongelezen berichten waren, dan ging je direct naar het begin van de ongelezen berichten. Beetje onduidelijk.. maar dat mis ik hier. Ik moet nu pagina nummers onthouden
Ja, ik las het net Als ik dat geweten had, had ik morgen mijn koffer wel ingepakt ipv vandaag, hahaha. Sufferd die ik ben.
whaha . Daar wordt het in ieder geval wel weer een stuk spannender van op het forum. Ik ben trouwens voor een ZP app. Deze mag wat mij betreft direct met de nieuwe site gelanceerd worden.
Dit is de derde verhuizing van Zwangerschapspagina die ik mee mag maken. In het begin moppert iedereen (de kleur Is niet mooi blauwroze was veel mooier bla bla bla) daarna is iedereen gewend en vinden we het allemaal veel beter.
Say what? Van het roze naar het paars-achtig heeft me bijna een half jaar moeten doen acclimatiseren😂😨
Huh? Dat heb ik even gemist. Gelukkig wordt het mooi weer morgen dus dat ene dagje zonder zp moet te doen zijn
Ik heb het ook gemist. Raar dat het niet echt aangekondigd is. Geen echte wensen, misschien inderdaad wat meer keus uit smiley's.