Op zoek naar positieve IUI ervaringen!!

Discussion in 'Na de bevalling' started by Ingeping, Oct 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi meiden,

Weet niet of ik helemaal goed zit hier of dat het misschien ergens anders geplaatst beter tot ze recht komt. Maar we wagen een poging. Een vriendin is al vier jaar gestopt met de pil en haar kinderwens is nog niet vervuld. Nu hebben ze binnenkort intake voor IUI. Ze heeft er niet heel veel vertrouwen in en leest alleen maar negatieve ervaringen met IUI. Wie wil zijn verhaal hier delen voor haar.....dan link ik hem naar haar door. Bedankt alvast....

Liefs Ingeping

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja!! Ik wil wel even een positief verhaal delen!!
    Ik heb pcos en raakte dus niet zonder hulp zwanger. Uiteindelijk heb ik 3 maanden clomid gebruikt, zonder resultaat. Daarna heb ik 5 maanden menopur gespoten en raakte ik zwanger. Helaas werd dat een miskraam. Daarna moest ik weer spuiten en zelf aanklussen, maar na 3 maanden had ik het ermee gehad. Toen mochten we over op IUI.
    De IUI heb ik vrij weinig van gevoeld. Mijn vriend was erbij en we hebben geprobeerd het zo gezellig mogelijk te maken. Dus tijdens het kwartiertje met de billen omhoog liggen hebben wij de grootste lol gehad om flauwe grappen!! :D En 12 dagen later, op 02-10-2011, had ik een positieve test. De eerste IUI meteen raak!! En nu lig ik in bed met n klein meisje van 3,5 maand op m'n borst. Dus ja, hier een héél positief verhaal!!
    Tip: probeer er positief in te gaan. Wij hebben er lol om gemaakt, hebben geprobeerd het niet te serieus te nemen. Op die manier was het minder beladen.

Share This Page