Ik kwam dit tegen omdat ik al zoveel geprobeerd heb voor de meeeters en die strips van de drogist niet werken. Ik heb er goede dingen over gelezen en ga het dan vanavond ook proberen!! Wilde het met jullie delen voor de dames die er ook zoveel last van hebben Nodig: -Washandje - Magnetron-bestendig kommetje - Water - 1 Gelatineblaadje van Dr. Oetker (Wit) - 2 grote theelepels melk Bereidingswijze: - Haal 1 gelatineblaadje uit het pakje en knip deze doormidden - Vul het kommetje met koud water en leg de 2 halve velletjes hierin - Laat dit ongeveer 5 minuten wellen - Knijp de gelatineblaadjes uit en gooi het kommetje water leeg - Leg de inmiddels zacht geworden gelatineblaadjes in het kommetje terug - Doe hier 2 (grote) theelepels koude melk bij en roer het een beetje door - Zet het mengsel ± 20 seconden in de magnetron - Roer het goed door (Wanneer je wacht tot het mengsel warm is, kun je in de tussentijd: - Het washandje nat maken met heel warm water - Dit op je gezicht leggen om de poriën te openen ) -ervolg - Haal het mengsel uit de magnetron - Laat het afkoelen tot het lauw warm is - Dep je gezicht droog en breng met het lepeltje (of met een keukenkwast) het gelatinemengsel aan - Laat dit hard worden (netzoals met het poeder)
hahah heerlijke titel inderdaad heb er gelukkig geen last van , wel mometeel even op een wang dikke puisten maar heb een patatje of twee teveel op ik krijg van mayo giga puistennnnnn
Ik heb hem net geprobeerd en idd het werkt.. Wel een vies gezicht. Het eraf trekken van het mengsel als het droog is is niet echt prettig. Maar wie mooi wil zijn moet pijnleidden!!