hoi dames ik vroeg mij af wanneer bij jullie de buik begon te groeien... ik wil graag nl buikfoto's gaan maken maar ik ben eigenlijk benieuwd vanaf wanneer ik dat zou moeten doen. groetjes Liesje
Het leukste is elke week. Je kan er dan aan het einde van de zwangerschap een filmpje van maken door alle foto's aan elkaar te plakken. Ik heb dit ooit gezien op internet en is zooo leuk om te zien. Helaas zijn wij weer te laat begonnen hihihi. ik doe het nu als ik er aan denk, en velen doen het ook elke maand.
Ik maak er om de 4 weken 1, dan zie je de groei echt heel goed. Maar inderdaad, elke week kan ook heel goed, is heel leuk om later terug te zien! En vanaf wanneer je dat zou "moeten" doen? Vanaf wanneer jij wil! De één doet het gelijk op de dag dat ze positief getest heeft, de ander begint bij week 20. En wanneer je buik begint te groeien is ook bij iedereen verschillend. Voorbeeldje: ik had met 16 weken al een dikke buik, werd toen 6mnd zwanger geschat. Bij mijn vriendin zag je tot 30 weken helemaal niks! Dus het verschilt heel erg.
in het begin zag ik niet veel verschil hoor. ik ben pas bij 12 weken begonnen. nu lijkt het pas ergens op hahahaah als ik nu smorgens uit bed komt is er ook nog amper buik, dus neem de fotos altijd savonds!
Buik begon hier vanaf 17 weken pas echt een beetje te groeien, maar je kunt natuurlijk altijd al eerder beginnen met foto's ervan maken.
hoi! ik ben met foto`s maken begonnen toen ik 17 weken was... ik heb er toen 1 van de voorkant en de zijkant gemaakt wij gaan om de week de foto`s maken en op een gegeven moment denk elke week... groetjes
Hier vanaf de 4 weken elke 4 weken een foto... En wil nu vanaf afgelopen zaterdag (32 weken) elke week een foto.
Bij mij zag je pas een buik met 29 weken en toen dachten ze eerst allemaal dat ik gewoon flinker was geworden en nu zie je het pas egt goed bij mij....
lekker doen hoor het is ook leuk om te zien toen je nog geen buikje had naar wel een buik.. ik heb ook bij 5/6 weken een foto gemaakt en bij 8 en moet nog nu voor week 9 eentje maken is altijd leuk
Ik zou wel vast een foto maken zodat je weet hoe het was. Ik maak altijd een foto wanneer ik het gevoel heb dat er weer wat is veranderd, de ene keer met 3 weken en de andere keer met 2.
zo nu we het toch over foto's hebben! ik heb gelijk weer even een fototje gemaakt en in mijn album gezet.. en ik zie stiekem al het verschil jullie ook? hihi toch leuk als je het straks allemaal bij elkaar het staan!
Bij mijn eerste zwangerschap begon je het pas echt goed te zien vanaf ongeveer 16 weken. Nu ben ik 9 weken zwanger van de 2e en heb al 1 broek die ik niet meer dicht kan.