Foldervreugde

Discussie in 'De lounge' gestart door CherryAyden, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

#1 CherryAyden, 9 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2011
    Elke keer als er weer een stapel folders in de bus valt ben ik zo blij als een kind. Wie nog meer?

Ik leg altijd eerst de leukste folders opzij en die lees ik dan als eerst. Eventueel lees ik ook de folders die ik minder leuk vind, bijvoorbeeld als ik een tijdje langer op de wc zit :D. Ik blader dus eerst door de stapel en heb als ik klaar ben dus een stapel leuk en een stapel niet leuk. :)
    Eerst lees ik de folders van kledingzaken en goedkope zaken en huishoudzaken en ook bouwmarkt folders vind ik geweldig. Ik scan dan altijd eerst de folders door om ze daarna pas echt goed te bekijken. Dan streep ik in mijn hoofd allemaal aan wat ik ga kopen of wat ik wil kopen en ik laat regelmatig de woordjes OEH en AH en OOH en Handig vallen. Maar eigenlijk koop ik zelden iets wat ik in de folders zie want negen van de tien is het al weg of ik vergeet het domweg.

Ik ben trouwens teleurgesteld als ik een stapel folders krijg en geeneen is boeiend. Bijvoorbeeld beddenzaken of autofolders. Die zijn saaaaaaaaaaaaaai! Behalve als je op zoek bent naar een bed of auto :D

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hahaha dit kon ik geschreven hebben :p

het enige nadeel is wel dat je altijd veel oud papier hebt... krijg het niet voor elkaar om zo'n ja/nee of nee/nee sticker op mn brievenbus te plakken haha

3. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    jaaaaa, hier ook hahaha. Alleen jammer dat ze tegenwoordig op woensdag krijg en de aanbieding / actie op maandag al in is gegaan. ben vaak te laat bij de echte leuke dingen :(

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee ik niet haha, ik heb een nee-nee sticker op de bus.

Ik lees het liever online op reclamefolder.nl

Scheelt een hoop troep.

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik gebruik ze om de houtkachel mee aan te maken :p

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

haha jaa :p

alleen doe ik het andersom :p ik leg degene die ik leuk vind apart en lees eerst de overige bladen en dan de apart gelegde leuke folders :p

7. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik heb een nee-nee sticker. Ik ben echt koopverslaafd, en als ik in de folders kijk, dan zie ik allemaal dingen die ik wil hebben of "nodig" heb... Dus pak gelijk de auto en rij erheen :p.

Die nee-nee sticker heeft mij al veel geld bespaard, denk ik zo.

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier nog zo een blije. Ik lees ook altijd eerst de minder leuke en dan de leuke.

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.726
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    haha!hier precies hetzelfde!;)

10. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Mja zon sticker zou handig zijn voor het oud papier maar ik kan dat echt niet. Toen ik bij mijn vriend introk heb ik hoogstpersoonlijk de nee-nee sticker van de bus getrokken.
    Supermarkt folders vind ik trouwens ook leuk, allemaal lekkere dingetjes bekijken ;)

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Heerlijk ja ! folders :D !
    hier indd ook eerst de niet leuke en de leukste voor t laatst :D !

12. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik sta ook altijd blij " jaaaaaaaaaaaaa foldertjes! " te roepen als er weer een stapel door de brievenbus valt.Suusman wilde gewoon een nee/nee sticker op de deur plakken toen we hier gingen wonen.Tsssss :x;)

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik lees alleen de leuke folders, de rest gaat gelijk weg hihi

14. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    I Love folders ! haha ik lees eerst de niet leuke en dan de leuksten geweldig.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik word ook altijd erg gelukkig van de folders! Vooral de Hema, Xenos en de Leen Bakker. Leukleukleuk!
    Dikke kruidvat folder is ook altijd leuk trouwens :D

16. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik kijk altijd online. scheelt heeeeeel veel oud papier. Komen ze hier maar 1x per maand ophalen.
    En je weet de aanbiedingen op zondag al, dus kan ik maandags al heen....

17. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Hihi, foldervreugde :p. Ik zie het helemaal voor me ;)!

In ons vorige huis hadden we een nee-nee sticker en dat scheelde echt heel erg veel troep in huis (en oud papier ;)). En eigenlijk miste ik de folders niet eens erg.

In dit huis hebben we (nog) geen sticker en vergeet ik ze vaak te lezen, al vind ik het wel leuk ;).

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Toen ik nog thuis woonde, was het een beetje een sport wie als eerste de folders te pakken had.. .zéker met m'n pa haha.

Als we héél toevallig de brievenbus hoorde onder het eten zelfs, dan moesten we nét even naar de wc en dat kon echt niet wachten :p . En als ik het niet in de gaten had had m'n pa ze en die ging er bovenop zitten haha... want ondanks dat we andere folders wilde zien, wilde we ze wel beiden als éérste zien haha.

Nu ik samenwoon en die 'strijd' er niet meer is :p vind ik de folders ook ineens minder boeiend ;)

19. danip

danip Niet meer actief

Hier hetzelfde. Ik las ze toch niet, en we hadden zooveel oud papier, zonde!

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Jaa dat heb ik precies hetzelfde! Had ik kunnen schrijven :D

Deel Deze Pagina