Hoi! Ik ben voor mijn werk op zoek naar een bedrijf waar ik mooie katoenen rompers kan kopen in een wat hogere oplage. Maar het liefst wel waar ik het merklabel kan verwisselen door eigen merk. Ik zoek me suf maar kan zo'n bedrijf hier in Nederland of Europa gewoon niet vinden. Hier misschien meiden met een eigen bedrijf die een goede leverancier kennen?
huh? rompers kopen en dan zelf weer verkopen met je eigen label?? volgens mij mag dat helemaal niet....
Ik wil de rompers zelf bedrukken, het liefst eigen label erin hangen (er zijn bedrijven die dat toestaan en zelfs het label er al voor je in hangen) en dan weer verkopen. Ik wil het ook absoluut op een legale manier doen, er zijn bedrijven die dit regelen voor je... Maar waar?
Beter goed gejat... Ik denk in dat geval dat je een leverancier/fabriek moet zoeken die ze voor je kan maken. In China of India zitten ze wel. Of wil je ze bedrukken? Denk dat je dan bij een groothandel moet zijn want koop je ze in een winkel heb je altijd kans op gedoe.
Heb je al gekeken op alibaba.com? Daar staan veel bedrijven op die werken met hoge oplages. Geen idee of er ook eentje is met rompertjes en/of ze naar NL sturen, maar misschien kijkje waard? Zijn voornamelijk fabrieken in China etc. Zal voor de rest eens denken, wat er evt nog meer is. Textiel fabrieken/bedrijven al gegoogled en gemaild?
Huh? Originele label eruit halen en de jouwe erin naaien? Ik hoop toch wel dat je weet dat dat niet mag Als je gaat bedrukken, is dat toch ook helemaal niet nodig? Zoveel webshops hebben dat, gewoon van de zeeman of de HEMA. Zeeman hangt alleen maar een maatlabel in
Ik zou geen label er uit knippen/halen en dan je eigen merk er in bedrukken. Om deze vervolgens weer online door te verkopen krijg je misschien last met degene waar bij je het hebt gekocht...?
Zoals ik eerder hierboven al schreef wil ik niets doen wat verboden is. Maar er zijn bedrijven waarmee je dit soort afspraken kan maken en zelfs zo ver dat zij de labels voor je maken en er in zetten.
Ik wil het inderdaad gaan bedrukken. De rompers van zeeman staat ook gewoon de naam in het label en dat vind ik persoonlijk wat knullig staan. Ook zou ik het leuk vinden om keuze te hebben uit iets meer kleur en dat de rompers 100% katoen zijn, helemaal het liefst organic maar daarmee maak ik de zoektocht nog wat complexer.
Hot Sales! Soft Gorgeous Girls Solid Color Organic Cotton Baby Rompers Wholesale Baby Clothes - Buy Organic Cotton Baby Rompers Wholesale Baby Clothes,Newborn Baby Cotton Clothes,Wholesales !girls Solid Color Organic Cotton Baby Rompers Wholesale Bab Je kan ook een offerte aanvragen bij bedrijven die premiums verkopen. Persoonlijk zou ik kiezen voor bamboe katoen.
Vanaf volgende week heb ik verlof. Misschien kan ik je helpen Ik zou wel eerst samples aanvragen, certificaten etc. Succes.