Voor onze nieuwe woning ben ik alvast aan het orienteren op de raambekleding. Dit omdat het een heel groot raam betreft. Het gaat puur om de inkijk tegen te gaan overdag, en voor wat sfeer. Nu vinden we de paneelgordijnen (van bijvboorbeeld I.kea) wel mooi/strak, maar vroegen wij ons af of er hier leden zijn met ervaring met deze panelen. Schuift dit soepel? Misschien nog tips voor wat wel en wat niet... Nouja, kortom: schiet maar!
Hier geen goede ervaring ermee. De kat vloog erin toen de hond van mijn zus binnenkwam en weg waren onze gordijnen. Het zag wel mooi uit overigens
Staat hier prima. Mensen kunnen niet naar binnen kijken maar er is wel genoeg licht wat erdoorheen komt. Nadeel hier: kat die er langs gaat, panelen verschuiven steeds en ik kan ze niet wassen. Ik ben wel tevreden, maar vind het niet kunnen wassen wel erg vervelend.
Wij hebben van de Hema...en op zich wel aardig. Ik vind ze alleen na een paar jaar lelijk worden...niet meer mooi hangen. Door het vele open en dicht doen denk ik. Wij gaan juist weer oriënteren op andere raambedekking.
Ik heb ze van de ikea. Degene die beetje bamboe zijn. An sich wel mooi, maar zou toch wel liever overgaan op andere raambekleding, niet echt mijn ding toch