Is er iemand die een maxi-cosi cabrio uit 2008/2009 heeft en voor mij een foto van de onderkant wil maken? Er ontbreekt bij ons een klepje en daarvoor hebben we mailcontact met maxi cosi maar die beweren dat dat klepje er nooit gezeten heeft terwijl duidelijk te zien is dat er iets hoort te zitten. En ook de gordels kun je niet meer aantrekken.
Laat eens zien wat je bedoelt? Ik hsb er een van een jaar eerder, doen we weg omdat het piepschuim gebroken is. Maar zou wel kunnen kijken of dat hetzelfde is.
Ik weet dat die dingen een beperkte levensduur hebben, uit m'n hoofd 5 jaar. Ik zou je aanraden gewoon een nieuwe te kopen. Op veiligheid onderweg moet je niet willen bezuinigen.
Ik zal mrg even een foto maken. Dat van 5 jr wist ik niet. Alleen dat na een botsing je een nieuwe moet kopen ivm haarscheurtjes. Maar we hebben de maxi cosi voor 2 kindjes gebruikt en zijn er altijd heel zuinig mee geweest. Alleen zagen we nu dat de gordels ineens niet meer vast bleven zitten en na even kijken lijkt t alsof het klepje eraf is. Wat je volgens mij ook zo vast kan klikken als je t hebt. Nou hebben wij het daarna niet meer gebruikt uiteraard en zoontje is inmiddels al 15 mnd dus al een tijdje uit de maxi cosi Maar misschien dat mijn zwangere zus m wil hebben vooral als het simpel en natuurlijk veilig op te lossen is. Hoe dan ook staat veiligheid voorop en als blijkt dat het niet een kwestie is van een klepje erop dan kopen ze zelf een nieuwe.