Gemiep? Ik zeg alleen dat ik ze erg duur vind voor een peuter in de groei, da´s toch geen gemiep? Waar slaat dat op joh. Maar speciaal om jou een plezier te doen zal ik nooooit meer miepen.... ach wie hou ik hier voor de gek. Lees maar over mijn gemiep heen ok?
TS je moet even kijken hoeveel ruimte ze nog voorin de schoen heeft. Als ze al tegen de voorkant van de schoen aan zit dan heeft ze er niet lang plezier van. Het lastige van dit is dat ze je niet echt kunnen vertellen of een schoen lekker zit of niet.
Ik heb bij chrome een googvertaler er op zitten Maar volgens mij moet je eerst een acount aanmaken pff Maar ik zou voor de zekerheid even het maattabel vergelijken met je dochters voetje weet niet of de maat 22daar gelijk is met onze maat22
fijn dat je ze toch weer hebt gevonden! Het zijn echt leuke schoentjes als ik je foto zo zie! Ik denk dat ik ze ook ga bestellen
wat mij opvalt bij zalando dat ze maat 22 bijna nooit hebben. onze jonste heeft bijna altijd geox aan. ik vind het fijne schoenen sn zoon van 2 klaagt niet bij dit merk