Op zoek naar smalle broeken

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door marloes80, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Tumble n dry voor jongens. Mijn oudste zit in maat 110 maar weegt maar 14 kg.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hier precies zo
    er is idd 1 merk van de H&M dat smal is
    Ter stal kan ik goed slagen is ook erg smal aan de bovenkant
    Hema soms ook wel
    en C&A kan ik ook slagen

Hiermode iets minder maar soms zit er iets tusswen
    had een hele leuke broek van de Wibra nou die is zo wijd dat ie erin verzuipt zo breed, maar ja hij ligt al zo lang in de kast omdat ik die er in t voren had gekocht haha die kan dus niet meer terug.. ;)

3. IvB

IvB Lid

3 mei 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje precies hetzelfde...ik koop altijd de slim-fit spijkerbroeken bij de WE voor hem. Binnenin de broek en op het prijslabel staat duidelijk weergegeven of het een slim-fit is of juist een loose-fit of weet ik veel wat ze allemaal nog meer hebben. Ook de prijzen zijn leuk, tussen de 15,95 en 22,95...en ze hebben heel vaak een spijkerboekenactie 2e voor 50%...dan sla ik altijd even in :)

4. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Name it en dan de smalle modelletjes

5. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Imps&Elfs, duur dus ik scoor ze altijd in de aanbieding, maar gaan heel lang mee en zijn goed door te verkopen.

Daarnaast voor de goedkopere: Name-it en WE

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Name-It
    Retour
    Duurdere variant van Mitch (Shoeby fasion)
    Tumble 'n dry

Deze zijn bij mij toch wel favoriet. Ik koop ze meestal via Marktplaats (heb altijd hele mooie zo goed als nieuwe broeken)..

WE, gaat ook wel, al moet ik die wel heel ver insnoeren en dat lijkt me weer niet lekker zitten. Het liefste heb ik ook gewoon een smal vallende regular fit ipv slim, omdat de regular gewoon mooi over de schoenen valt, die slim fit zit zo strak rond de kuiten en enkels en dat vind ik bij een jongen dan weer niet zo leuk..

7. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Name it of noppies heb ik hier

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Hier ook een smal meisje en daarvoor haal ik altijd de slimfit van de WE (die zijn smal en die kun je dan aan de binnenkant nog aantrekken met een elastiek).

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier vooral Cars en WE.
    Ligt natuurlijk wel aan het model. Ik neem altijd de slim fit.
    Sommige van Name It vallen ook fijn.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Heb voor nu 2 broekjes bij de WE gekocht, slim fit, maar is nog niet dé broek.

Heb nu 104 genomen, die zijn qua lengte goed, maar eigenlijk nog veel te breed... heb echt een mager mannetje. Heb het knoopsgatenelastiek zo strak mogelijk gedaan..

voor nu even prima, maar mijn zoektocht gaat verder.....

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jaaaaa Imps&Elfs,die was ik vergeten, die had ik vroeger als voor de mannen.

Thanks voor de tip... ik ga op zoek!

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hier hetzelfdde probleem. Mijn dochter heeft voor het eerst (zit nog te los hoor, maar het kan ermee door) twee broekjes van Name it die niet als een hobbezak met touwtjes omhoog gehouden moeten worden. De rest valt waardeloos, en dan heb ik de meeste bekende merken wel geprobeerd (van H&M tot aan de dure merken). In ons geval was het een voordeel dat het een meisje is, ze heeft dan ook vrijwel alleen rokjes gedragen met leggings waarbij het met haar hoog sluitende laarsjes niet zo opviel dat deze veel te kort waren. Haar nadeel is dat zij een lengte van een vierjarige heeft, en een bouw van een veel jonger meisje. Zo heeft ze ook maat 29 schoen, met haar 3,5 jaar oud. Verhoudingen kloppen gewoon niet.

Deel Deze Pagina