Dames, Ik ben op zoek naar fijne leggings die goed blijven zitten. Moet in een wat grotere maat zijn. Wie heeft er tips?
V&D heeft ook grotere maten en heel veel verschillende... Miss etam ook grotere maten en ook verschillende.
Zeeman: 4 euro per stuk (als je pech hebt, volgens mij zijn ze zelfs 3 euro) en tot in de maat xxl. Vaak in zwart, bruin en donkerblauw
Die zakken inderdaad af! Ik heb zelf meestal zo'n figuurcorrigerend hemdje aan vd Hema, daardoor zakken ze ook niet meer af
Hema ik heb ook het zelfde probleem niets blijft aan die kont van mij zitten en alle dure zijn zo stuk bij de dijen en die van de hema heb ik nu al een half jaar en zit nog prima en niet duur
Miss Etam,M&S mode en Promiss. Ik heb zelf geen grote maat maar wij kopen ze daar altijd voor een cliente van ons,zij heeft een hele dikke buik en de leggings blijven toch netjes zitten.
Dat doe ik wel eens met panty's. Maar met wat kortere jurkjes kan dat echt niet, dan moet ik Valerie optillen en dan zien mensen een stukkie van me onderbroek
bij de hema... de grootste maat is volgens mij 48/50... die van de miss etam zijn ook wel goede kwaliteit.. alleen kloppen die verhoudingen niet zo... benen zijn dan maat 48 en buik 52.. zit heel raar en zakken altijd af... van de zeeman vind ik niets..
als ik niet wil dat ze afzakken trek ik er een string overheen kan idd alleen bij jurkjes erovrheen ofzo haha
Ik vind die van esprit erg fijn. Heb nog nooit gehad dat een legging afzakt, behalve dan 1 miskoop van de zeeman. What was I thinking.... Maar ook hier, het iets duurdere segment zit vaak net wat lekkerder!
Toevallig heb ik er vandaag een aantal gehaald bij de hema. De allergoedkoopsten, want ik hou niet van dikke strakke leggings (ja zelfs in mt 48 vind ik ze dan strak, terwijl ik normaal mt 38 heb) Deze waren 2 in een pakketje, en lekker stretchy, zit heeeerlijk en zakt niet af.