Ons dochtertje poept normaal gesproken maar 1 keer per dag of om de dag. En dan ook maar een klein beetje. Ik hoef ook eigenlijk nooit luiers mee te nemen als we op pad gaan. Nu heeft ze sinds gister ontzettend diarree. Echt waterdun. Ze lekt ook constant door en het zit tot aan haar nek ongeveer Het zijn ongeveer wel 10 poep luiers per dag. Ze heeft geen koorts en maakt opzich geen zieke indruk. Ze is wel wat jengelig en wil wat meer slapen dan normaal. En ze eet bijna niet. Ik denk zelf dat het door de tandjes komt. Zou dat kunnen? Of zou ze gewoon een buikgriepje hebben? Drinken wil ze wel gelukkig. Maar hoelang kan ik dit aanzien?
Vaak heeft het wel een functie, alle verkeerde dingen het lichaam zo snel mogelijk uitkrijgen, dus ik kijk het altijd even aan. Als ze het na 3 dagen nog heeft, doe ik wat Roosvicee Stop door haar drinken.
Weet niet of het door tandjes of buikgriep komt, maar ik zou als ik jou was er wel goed op letten dat de kleine genoeg vocht binnen krijgt (eventueel met ORS) want 10 luiers is wel erg veel! Als het na het weekeinde nog zo is kan je altijd de dokter bellen en informeren wat verstandig is. Niels heeft ook last van de buikgriep gehad de afgelopen dagen, is nu weer wat minder gelukkig, maar er heerst wel het een en ander inderdaad! Groetjes, Savita