op zoek naar spel

Discussie in 'De lounge' gestart door kikker2, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Ik ben op zoek naar ideeën voor een sinterklaasganzebord voor kleintjes (5 a 6 jaar) wie heeft dit wel eens gedaan en heeft een voorbeeld van hoe het eruit moet zien. Ik wil het zelf gaan maken, en ben dus op zoek naar voorbeelden.
    * We spelen het dan met 6 volwassenen, en 7 kinderen in de leeftijd van 6 tot 2 jaar, het gaat vooral om de 5 a 6 jarigen.
    * Hoe lang is het goed om met deze leeftijd te spelen?

We willen met de familie sinterklaas vieren, maar vorig jaar, was het alleen maar graaien, graaien, graaien, binnen 5 minuten was de zak leeg, de kinderen helemaal gek, en ik vond er zelf niets aan.
    Nu heb ik bedacht om een spel te doen, zodat we langer bezig zijn, er wat meer waardering voor de cadeautjes zijn en dat iedereen mee kan doen, echt een leuke herrinering voor de kinderen.

2. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ik heb vorig jaar of jaar daarvoor voor een paar euro een sint spelltej gekocht bij meen ik de wibra,misschien hebben ze dit jaar ook wel weer zo iets.Is een soort ganzenbord waarmee kadotjes verdiend kunnen worden of ruilen enz.
    Als ze het nog hebben dan heb je in ieder geval je basis en kan je het zelf uitbreiden.Mocht je niks tegen komen dan kan ik hem wel opzoeken en de spelregels enzo beschrijven voor je.

Deel Deze Pagina