Van het weekend zag ik een meisje van mijn dochter de leeftijd met een super leuke spijkerbroek lopen. Het was een jeans, denk skinny met bij de knieën van die leuke hartjes. Kent iemand deze broek? Heb het internet al afgezocht maar kan hem niet vinden helaas
Op de site staat tie er niet bij.. het is echt helemaal spijker met alleen bij der knieën een groot hartje.. ook spijker kleur
Zie er wel een bij h en m op de site. Rood hart op de knie. En dan kleinere boven bij de heupen. Staat bij de slim jeans.
Oh ik denk dat ik hem heb gevonden bij de h&M.. maar ze hebben hem pas vanaf maat 92.. ik geloof nooit dat dat meisje al die maat had
H&m mijn oudste heeft hem ook vanaf 92 vorige collectie.hij valt erg smal. Mijn oudste van 3,5 jaar draagt maat 92 en zit mooi terwijl normaal maat 92 van haar kont zakt.
Grotere maten idd dit seizoen. Thirza heeft er nu eentje in 110 Eerdere seizoenen hadden ze die ook wel in kleinere maten. Welke heb je nodig, ik kan eens kijken of er in mijn voorraad van wat Thirza gedragen heeft wat bij zit?
Mijn dochter zit nu in broeken in maat 74 of 80 het is altijd even goed kijken.. qua omvang bij haar heupen heeft ze echt nog 74, lengte is toch soms al 80.. maar ja die broek maat 92 gaat nooit passen toch ook al val tie klein uit? baal er echt van, vond hem zo leuk! de broeken die bij haar maat staan bij de h&m vind ik allemaal niets
Onze meid heeft zo'n soort broek van Takko Fashion gehad. Op de knieen de vorm van een hart, gewoon in dezelfde kleur als de broek en de pijpen een beetje bootcut. Ik was echter niet zo tevreden over de kwaliteit van de kleding, maar daar is de prijs ook naar. Bij H&M heb ik ze ook wel eens gezien.
Kun je niet zelf een spijkerbroek opleuken met een opstrijkhartje of een applicatie die je erop kunt naaien?
Momenteel even erg moe hier en druk met de jongste, (hartritmestoornis die de afgelopen week even flink opspeelde). In maat 74 heb ik dit broekje iig niet liggen, want dat heb ik van de week net allemaal voor Caitlyn tevoorschijn gehaald. Zal eens kijken wat ik in 80 heb, als het hier komende week hopelijk wat rustiger wordt weer, dan mag je het eventueel wel van me overnemen?