Wat geef jij onder de boom cadeau?

Discussie in 'De lounge' gestart door jaleisha28, 24 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik dacht das wel even leuk te lezen nu met deze dagen..

Wat ligt er verpakt bij jullie onder de boom als kerstcadeau??

Hier heb ik liggen voor manlief:
    krasloten en een luxe leren agenda voor 2016.
    En voor de kinderen: kinderkoffer / trolly, voor als ze naar de andere ouder gaan het weekend, ze netjes hun spulletjes mee kunnen nemen..

Wij doen aan kleinigheidjes, al kom je snel op 160 euro uit met 4 kids hihi, maar sinterklaas hebben we ook al gevierd.

Ben benieuwd hoe creatief een ieder is :)

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Helemaal niks :D

Heb er wel aan gedacht maar heb voor de kinderen niks gekocht omdat ze met Sint al verwend zijn en tussendoor veel aan nieuwe pyjama's, kaplaarzen, boeken e.d. hebben gekregen. Kon niet echt iets verzinnen wat nu nodig is.

Verder gaan we volgende week veel leuke dingen doen, dagjes uit, zwemmen, lunchen, dat reken ik als een soort cadeautjes.

En we willen in huis wat nieuwe dingen. Ben slaapkamers aan het wisselen, dus al veel gekocht aan meubels, decoratie, verf etc. Wil aankomende week een nieuwe fauteuil en salontafel, dus dat is mijn cadeau.

Dus al met al leg ik niks onder de boom en doen maar doen we vooral veel samen. Heb daarin nog geen vaste tradities, zeker omdat de kinderen nog jong zijn en sinterklaas vieren.

3. Koon

Koon Niet meer actief

Niks. De kerstman komt hier niet, Sinterklaas is al geweest.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wij ook niks. :)

5. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Precies. De kerstman houdt van sneeuw, daarom komt hij in andere landen, zoals Afrika enzo. Wij krijgen niet zo vaak sneeuw, daarom komt Sinterklaas bij ons. Aldus mijn zoon dan :)

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Voor de (3) kinderen in een mooi cadeautasje voor ieder een Sorgenfresser (zorgenvriendje). Symbolisch, iets wat bij onze kindjes past. Cadeaus hebben we met Sint al gedaan.

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Te veel hier.

Sokken voor ml en een bios bon voor 2 ;) heb ik zelf ook wat aan :p

Voor mezelf oorbellen en een Theedoos. Zelf moeten regelen. Van ml wel net een mooie bos rode rozen gehad. Big surprise.

Voor de kids van alles : pyjama's, cd van k3, blokken, boekjes, mini loco, puzzels en nog wat ander speelgoed.

Voor mijn ouders en oma die 2e kerst komen heb ik luxe bier, bonbons en leuke snuisterijtjes voor hun huis.

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier krijgt man een geurtje, mooie trui en jelly beans :).
    Zoontje krijgt een puzzel en dekbedovertrek van olaf.

Zoon weet dat dat van ons komt dus geen kerstman gedoe hier.
    Vnvd bij mijn opa en oma ligt er ook wat onder de boom voor hem. Traditie al jaren. Al toen ik klein was. Ook jarig begin jan maar goed hij kan vooruit met zijn nieuwe voorraad straks :)

9. Deliana

Deliana Niet meer actief

Mijn man heeft in het voorjaar in Azie 2 weken geholpen met de wederopbouw van huizen, van alle gemaakte foto's heb ik een fotoboek als aandenken gemaakt...

De kinderen krijgen voor samen een spel en Kapla.

Voor mezelf heb ik een nieuwe sportlegging gekocht :D

De kinderen hebben ieder 5,- voor mama en 5,- voor papa gehad om voor ons iets te kopen. Hebben ze van het weekend samen met oma gedaan.... Zo schattig het gefluister tussen die twee en druk bezig geweest om een goede verstopplaats te vinden. Toch best moeilijk om de verassing te bewaren ;)

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mezelf :D :D :D :D

11. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Niet veel :p

Ik heb meegedaan aan een Xmasswap via Instagram, dus ik mag morgenochtend mn kerstpakketje uitpakken. Voor dochterlief ligt er een Frozen gitaar en een Disney pets diertje. Voor manlief een december kraskaart. En dat was het. Het is meer dat iedereen een kleinigheidje heeft om toch een beetje dat "cadeautjes-onder-de-kerstboom-gevoel" van te krijgen haha

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Niks
    Hebben wel sint gevierd.
    Kerst was wel de bedoeling maar ben momenteel nog werkloos dus even zuinig aan :)

13. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Wij doen niet aan kerst cadeau's.
    Wij vieren wel Sinterklaas.
    Kerst vieren we door gezellig bij de ouders te gaan eten.

14. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Voor mijn vriend een computerspel: footballmanager 2016.

Voor de kinderen ook het een en ander: wat Fisher Price, wat duplo en nog een paar dingen.

Ik heb mijn vriend opdracht gegeven wat voor mij te kopen, de laatste jaren was dat altijd een doosje bonbons.

15. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    doen niet aan kadoos met kerst

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.574
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Voor zoon van 12 jaar een Minions popje en een Donald Duck Kerstspecial.
    Voor 10 jarige dochter een Selfiestick en wat spullen voor onder de douche.
    Voor dochter van 3 jaar een Frozen handdoekje, een Duplo treintje (aanbieding Kruidvat) en een draagtasje met daarin een knufferlpaardje.
    Kleine dingetjes dus.
    Voor mijn man niets gekocht want dat doet 10 jarige dochter.
    Die heeft daar heel veel lol in en dan moet je denken aan onderbroeken/sokken etc ;)

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Voor de jongste 2 doosjes met houten speelgoed. Voor de oudste 3 poppetjes van Jake en de Nooitgedacht piraten en een Donald Duck stripboek. Voor ons allemaal een Nintendo 3DS XL, gekocht met cadeaubonnen. Voor mij een mooie nieuwe tas die groot genoeg is om alles van mijzelf mee te slepen, de kinderen en mijn kolf :) (die krijg ik van schoonouders). Weet eigenlijk niet wat man van schoonouders krijgt. Mijn schoonvader krijgt LED discolampen voor zijn djkamer. Schoonmoeder krijgt een middagje shoppen met een cadeautje naar keuze. En nog wat kleinigheidjes voor het gezin van mijn zwager. Vond het wel weer genoeg en heb het zo goedkoop mogelijk proberen te houden.

18. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Voor de kinderen een leuke pyjama, leesboekje en een chocolaatje. Voor schoonouders een aardigheidje *geeft haarzelf een schouderklopje :D*.

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Voor de kinderen niet te veel, wat spullen voor het winkeltje. Ze krijgen een hele nieuwe speelhoek met grote kast, tafel en bank, en dat heeft veel geld gekost. Ze krijgen nog van mijn ouders, oma en zusje cadeautjes dus hebben genoeg om uit te pakken!
    Voor m'n man heb ik een bongobon voor een weekendje weg en een bureau en stoel, heeft hij z'n eigen werkplek en hoeft hij niet meer aan de eettafel te zitten. Voor m'n zusje een leuke ketting, m'n oma rituals pakket en een Maria beeldje. M'n vader de atlas van Amsterdam en m'n moeder een bon van Douglas, een leren toilettasje en een mooie glazen vitrinefotolijst van Riviera Maison. De vriend van m'n oma krijgt van die solar led-lampen voor in de tuin en een dvd. Voor de baby een hydrofiel van Carlijnq en een superleuk popje. M'n oudste vroeg of de aankomende baby ook wat kreeg, dus daarom voor haar ook wat gehaald. Wij doen lootjes voor 50 euro en ik heb dan nog wat erbij gekocht voor iedereen. Naar wat ik heb gehoord heeft niemand zich aan alleen z'n lootje gehouden, maar krijgt iedereen extra cadeautjes.
    Bij binnenkomst krijgt iedereen ook nog een lekkere foute kersttrui 😃.
    Heb er zoveel zin in! Veel plezier iedereen!

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Voor zoontje 5 boeken, 1 spel en een knuffel
    moeder : martini, die 43 drank en nog iets maar weet niet meer wat.
    vader : goede whiskey en wijn
    broer : hele goede gin en wijn

Deel Deze Pagina