Ik heb voor iris toen ze net geboren was spuitjes mee gekregen van het ziekenhuis en van die slangentjes nou gebruik ik ze nu dus nog steeds voor het geven van ors maar nu zijn ze dus bijna op waar zou ik ze kunnen halen geoon bij de apotheek of via internet hier kan je ze wel zien
kan eens proberen heb iris nu ziek en moet het zelf halen en dan moet iris mee ben alleenstaande moeder vandaar en mijn ouders zijn op vakantie
Bij de apotheek hebben ze altijd van die spuitjes. En idd even zeggen dat je kleintje ziek is en je niet weg kan en of ze mee kunne met de bezorgdienst van de apotheek? Succes met je kleine meid
Hey meid, wat vervelend dat Iris ziek is. Ik hoop dat ze snel beter wordt. Maar ik zou idd zeggen, bel even de apotheek en vraag of ze de spuitjes even komen langsbrengen.
Ik las spRuitjes Als t goed is komt de berzorgdienst gewoon langs voor je als je problemen hebt met ophalen van spullen hoor. Daar zijn ze toch voor? Heel veel beterschap voor Iris!
Neem aan dat je de sonde spuiten bedoeld? Deze zijn in diverse formaten bij de apotheek te krijgen. Wij hadden ze ook uit het ziekenhuis en ik gebruik ze nog steeds om de neusjes met zoutoplossing te spoelen. Ideaal. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Staat me bij dat ik iets van 70 cent heb betaald voor 5 kleine spuitjes al staan ze je wel raar aan te kijken hier als je erom vraagt.