Kubussen voor aan de muur

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Noolaa, 21 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Hoi,
    Weten jullie misschien waar je van die open kubussen kunt kopen voor aan de muur? Ik zag op mp wel een advertentie van iemand, maar dat was gewoon wit mdf en ik zoek eigenlijk blank hout zodat ik ze zelf nog kan schilderen. Ik heb een kamertje gezien waarbij ze drie van die kleine kubussen boven de commode had gehangen. Vond het zo'n leuk idee....wil ze dan niet boven de commode, maar gewoon aan een andere muur en dan wat leuke prulletjes erin. Die advertentie op mp had ze trouwens in drie verschillende maten, maar weet niet of ze dus ergens anders ook in blank hout te krijgen zijn. Iemand een idee? (behalve zelf maken dan..;))

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
  3. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Die van de Ikea hebben wij ook als kastje in de gang. Maar dat is vrij groot nog voor aan de muur boven de commode hoor....

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Lief lifestyle heeft ze ook (gehad)

5. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Eerder had je ze ook bij de Xenos...gewoon blank hout dat je nog zelf kunt bewerken.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wij willen ook kubussen aan de muur, maar mijn vriend gaat ze gewoon zelf maken, want zo moeilijk is dat ook niet, alleen rechte plankjes tegen elkaar aan maken. Dan kun je ze daarna schilderen in de kleuren die je wil

verder weet ik wel een site waar ze andere modellen hebben, maar die zijn dus niet van blank hout:

Hoplakee exclusief speelgoed en kindermode

7. Enjoy84

Enjoy84 Actief lid

8 mei 2009
    274
    0
    0
    Friesland
    Ik weet alleen een site waar ze witte en gekleurde kubussen verkopen. Geloof niet de blank houten, maar misschien dat je kleur er tussen staat. Ik vind ze alleen wel prijzig, maar wel mooi.
    bedenbox.nl

8. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt voor jullie reacties. De kubussen op de websites zijn mooi, maar idd duur.
    Ik denk dat ik vd week maar eens ga kijken bij de Xenos en Kwantum e.d. Misschien dat ze ze daar nog hebben.
    Als dat niks wordt denk ik dat ik de kubussen van MP koop, ze zijn dan wel al wit, maar daar valt dan wel mee te leven. ;)
    Het gaat om deze: http://link.marktplaats.nl/260215385

9. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Soms hebben ze deze ook bij Kruidvat of Trekpleister of Action. Gewoon even rondneuzen. Succes!

Deel Deze Pagina