Na een lange zoektocht voor een stoere korte meisjesnaam, dachten we eruit te zijn. Laatste weken toch twijfels. Jongensnaam zijn we uit. Ben nu 31 weken en wil voor mezelf eruit zijn. Hebben jullie ideeën? Onze oudste heet L.uuk.
Onze dochter heet M.a.x. We vonden S.a.m. ook erg leuk, maar omdat onze achternaam met een S begint, hebben we die niet gekozen
Saar Noor Sien Suus Fien Pien Puck Juul Jip Maud Mila Lina Meis Liv/Liz Lynn Tess Isa/Iza/Ize Succes!
Uiteraard Maud! Eva Loïs Jenthe Aaf Nova Zoë Kim Gwen Pip Fien Lot Rune May Bo Joan (spreek je uit als djoon) Demi Gaby Esri Jess Kea Ava Ruth
Haha, er zijn dus meer mensen die nadenken over de initialen. Hier ook de achternaam met een S, SS willen we onze kinderen niet aandoen.
Fiene Sara Elle Laure Maud Mardée Sjanne Lize Babs Mara Mira Julie Jolie Nina Jolijn Jinte Benthe Ize
We houden een paar namen over, waartussen we twijfelen. Lois Demi Amy Hoe zouden jullie Lois schrijven en uitspreken? We hebben al twee personen begint met een L.
Lois vind ik erg leuk, maar als er al twee personen in het gezin een naam hebben die begint met een L, zou ik dat eerlijk gezegd niet doen. Demi vind ik stoerder, Amy wat softer/liever. Succes met kiezen!