Hoi allemaal, Wij twijfelen nog tussen 3 jongensnamen en ik ben benieuwd welke jullie voorkeur zou hebben. Laat me weten!
Ik heb op Ot gestemd. Lekker stoer! Ik zie daar echt een lekker ondeugend, eigenzinnig ventje bij. Seth vind ik te Engels en ik denk ook moeilijk uit te spreken voor veel Nederlanders. Het wordt al snel gewoon Set in plaats van de th goed uit te spreken. Mauk vind ik gewoon niet mooi klinken, hard en onaardig.
Thanx ladies! We twijfelen zelf ook erg aan Mauk. We houden wel van een beetje aparte naam waarbij de uitspraak en de manier van schrijven wel duidelijk is, maar wij vinden het inderdaad ook wat hard klinken. Ik denk dat deze dus bij deze dan ook af zal vallen...
Mauk > raar....en Ot> waar is Sien ? (wel heel ouderwets hoor Seth is daarintegen een hele leuke naam!
Seth, superleuk! Hier van het lijstje afgevallen omdat het niet klinkt met achternaam (met S), geeft rare tongval.. Maar vind het echt een gave naam!
Absoluut Seth Mauk is dat überhaupt een naam? Vind ik ook niet leuk klinken. Ot moet ik ook gelijk aan Sien denken. Vind het ook niet stoer oid. Eerder suf. Seth vind ik ook niet bijzonder maar wel een gewone normale naam.