He dames, We hebben van iemand eens een pyjama'tje gekregen voor Ruben (maat 86) wat ik graag ook nog een maatje groter zou hebben. Het printje maakt niet uit (als het maar voor jongens is). Het gaat om zo'n pyjama'tje in 1 stuk (met drukkertjes of gewone knoopjes voren). Bijvoorbeeld: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.just-b-you.nl/site/img/klanten/205/prods/pyjama_jumpsuit_groen_2.jpg Maar dan ZONDER voetjes eraan. Iemand enig idee waar ze die dingen verkopen? Elmo
hoi bij H&m hebben ze een carspyama pak zonder voeten, precies wat je zoekt, vanaf maat 86, Je kunt ook online bestellen, das makkelijk
Nee, deze Sesamstraat heeft inderdaad geen H&M. Sterker nog, zelfs geen supermarkt! Hier zou ik echt naar de big city moeten...en daar heeft Elmo'tje eigenlijk geen zin in Ik haat de stad! Met dit weer al helemaal. Als alleen de H&M hem te koop heeft dan wacht ik even of hij binnekort weer online te bestellen is. Of ik vraag even een vriendinnetje die in de stad werkt
Welkom bij Anykid, eten bereiden met de babycook van beaba, slabben van silly billies, knuffels van Dushi hier hebben ze ook hele leuke! Maar als ik de prijs zie dan zou ik zelf even wachten op de H&M. Heb trouwens de pyama voor Anoeska ook bij de H&M vandaan (die roze jumpsuit) en hij zit perfect!! (ik ga zaterdag naar de bigcity waar ook een h&m is, wil evt wel even voor je kijken.)
Lief van je Pluys maar Harderwijk is uit de richting Ik hou de site in de gaten en alsssss ik eens in de buurt kom ga ik zeker kijken (die opdracht aan dinnetje kan ik ook nog inzetten natuurlijk ).
hahahahhaha sesamstraat lijkt voor mijn gevoel heel dichtbij te zijn!! (maar ik bedoelde om hem op te sturen hahahahaha)
Mijn vriendin heeft een webshop met pakjes voor baby's, maar t is wel erg duur. De pakjes zijn eigenlijk als gewone kleertjes bedoeld maar je kan ze prima als pyama gebruiken. Erg leuke prints zijn het! t zijn merken als Smafolk, IdaT, Moonkids enzo... De webshop is nog niet online want er moeten nog 2 merken binnenkomen, dan gaat de site de lucht in.
ja dat klopt! En wat is er nou leuker dan zelf winkelen hahahahaha! Ladylittleangel, ben benieuwd naar die website!
Eerlijk? Ik was niet van plan om heel veel geld uit te geven voor een pyjama Het is dat ik het hem zoooo schattig vind staan en het nog praktisch is ook. Hij woelt nogal in zijn slaap.
Ik vind de pyamas van goodmoodkidz ook super.. Link: Jumpsuit lange mouw | GoodMoodKid Baby- en Kinderkleding