Onze dochter is twee jaar en drie maanden. Blijkbaar hebben sinterklaas en zwarte piet veel indruk gemaakt, want ze wil nog steeds af en toe sinterklaas zien. Alle pieten kent ze van de Club van Sinterklaas en we zingen vrolijk alle liedjes van coole piet mee Dat sinterklaas allang weer terug in Spanje is(en de DVD ook terug naar Spanje is) maakt niks uit. "Mama, sinterklaas kijken op tututer? (computer/you tube). Wij maken er geen probleem van hoor, vroeg me af of er meer kindjes zijn die zoiets hebben.
Pff, wij horen de Sinterklaas liedjes ook nog iedere dag. En dan nog een DVD met Bassie en Sinterklaas. Het is een beste oude man maar af en toe...
Echt?? hihi... wij hebben de Sinterklaas-gekte meteen gestopt na 5 december... weg boeken, weg liedjes, weg alles van de Sint... ze vroeg nog wel eens naar Sinterklaas/Zwarte Piet maar toen heb ik steeds gereageerd met 'nee, die zijn nu weg... volgend jaar weer' Hier zat ze van de week wel in bad ineens 'oh denneboom, oh denneboom' te zingen!
Hier ook, alles is weg dus de Sint en de kerstman ook, die zijn naar "huis". Anders werd het ook nog eens veel te verwarrend voor dr...
Sinterklaas valt hier wel mee, maar elke avond voor het slapen gaan moeten we nog wel 'de herdertjes lagen bij nachte' zingen, haha. En idd, zo eens per week hoor ik nog wel een sinterklaasliedje voorbij komen. En mannen met baarden heten ook nog steeds Sinterklaas.
Ik heb ook alles opgeruimd, maar elke avond bij t liedjes zingen vraagt ze om Bel en om Boom, Jingle Bels en Oh denneboom dus. Ik zeg dan dat dat volgend jaar weer komt en dat vindt ze prima.