Verbazingwekkend!

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 10 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Net bracht ik mijn dochter naar de peuterspeelzaal. En ik verbaas me iedere keer weer hoe mensen erbij lopen.
    Volgens buienradar is de gevoelstemperatuur -9 waar ik woon en dat zou best kunnen kloppen. ( auto gaf aan -3)
    Maar dan zie ik mensen op de fiets met dunne leren jasjes aan, sneakers eronder en blote enkels. 😂😂😂
    Mensen zonder handschoenen zien fietsen, jassen open.
    Zelfs een vrouw in haar t shirt in haar voortuin gespot, uitgebreid kletsend met iemand.
    Ben ik nou zo'n watje dat ik het koud vind en me er ook fatsoelijk op kleed? :p

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Haha nee, je bent geen watje. Ik heb ook de dikste sokken aan, een spijkerbroek, drie lagen eronder en een dikke trui. En een lekkere donsjas.

Die mensen zien er wel 'modieuzer' uit, maar dat kan me in deze rotkou niet schelen haha :D

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik heb het 'sochtends snikheet. Misschien hebben meer mensen daar last van. (wij hebben ook vrij dunne kleding, maar wel warme jassen).

4. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

Ik zat ook op de fiets zonder handschoenen en mijn kids ook familie kwaaltje wij willen ze niet aan... Verder wel lekker dik ingepakt.

5. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Jahaaa, die blote enkels begrijp ik ook niet. Adidas sneakers aan, strakke broek met opgerolde broekspijp en een enkelsokje.:( Ik krijg het al koud als ik er naar kijk.

Mij ook te koud. Het is dat dekbedden dit seizoen weer niet hip zijn als winterjas, maar anders had ik er eentje aangetrokken. ;):D

Overigens kunnen sommige vrouwen ook opvliegers hebben en dan is even in de kou staan natuurlijk wel lekker. ;)

6. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.416
    770
    113
    Tja zo liep ik er vroeger toen ik 18 was ook bij.
    En nu denk ij brrrrr dat ik dat ooit heb kunnen doen hahahah

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik fietste gistermorgen zonder handschoenen naar mijn werk maar man man mijn handen waren zo koud koud.
    Ik kon ze 's morgens niet vinden dus dan maar zo.
    Ben in de lunchpauze naar de Hema gelopen en daar een paar dikke wanten gekocht voor mijn terugreis aan het einde van de dag.
    Anderzijds lopen er ook mensen bij alsof ze in Siberie zijn haha
    Mijn man zit momenteel in Siberie en daar is het overdag -20 dus dat zijn nog eens temperaturen.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Haha ik kan me er ook niks bij voorstellen terwijl ik het vrij snel warm heb. Maar blote enkels, dunne jasjes nee mij te koud.

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Haha idd, ik zag net ook iemand zonder jas. Brrr!
    Maar ik liep laatst lekker te wandelen, had 't totaal niet koud, sprak een man me aan omdat ik geen handschoenen aan had. 'Het is vreselijk koud! Ik kan echt niet zonder handschoenen!' Dus ik doe het kennelijk ook ;)

In het voorjaar gooi ik m'n winterjas ook razendsnel op zolder, dus soms ook wel wat koud... maar ja, ik hou van een zomerjas, geeft me zo'n heerlijk voorjaarsgevoel!

10. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb een dekbedwinterjas! ;) Beste koop ooit :D

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    dubbel

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Mijn handen zijn door de kou letterlijk gebarsten, vol wondjes. Ik moet echt handschoenen aan, anders doet het pijn, zo koud!!
    En ik zie er ook allesbehalve modieus uit hoor nu haha, maar ik ben de puberfase allang voorbij.:p
    Ook al zijn er mensen die het snel warm hebben, een dun jasje in deze temperaturen kan toch echt niet warm genoeg zijn, dat geloof ik gewoon niet.:(

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha grappig, ik kreeg toevallig vanochtend nog de vraag of ik het Miet koud had. Ik zat op de fiets met blote enkels en alleen een (warm) vast over mn blousje. Maar ik heb het vrijwel nooit koud.
    Mijn kinderen hebben ook nooit handschoenen/dassen/mutsen etc.

14. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Ik heb het snel warm, helemaal als ik een stukje moet lopen of fietsen en heb om die reden niet eens een winterjas. Draag met dit weer ook gewoon ballerina's.

Zo verbazingwekkend is het toch niet dat de een het sneller warm heeft dan de ander?

15. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Och ja, dit vraag ik me dus ook vaak af haha. Ik lekker met mijn dikke winterjas aan, dikke sokken, laarzen. En dan zie je ze voorbij lopen in van die neppe dunne leren jasjes en die enkels. Het is natuurlijk hartstikke mooi en leuk om te zien maar niet in de winter haha.

16. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    ik ben ook een koukleum, maar mijn oudste van 7 jaar gaat met dit weer gerust met de jas open naar buiten als we niet zeggen dat dat echt wel moet met dit weer. En ze draagt never en nooit dikke truien onder haar winterjas, maar gewoon een jurkje met legging of een longsleeve met alleen een hemdje eronder. Soms als het echt heel koud is vind ik dat ze een vestje aan moet over haar shirt, maar die vind ik dan standaard terug in haar schooltas ;).

17. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Had ik het maar nooit koud ;)

18. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik word er wel vrolijker van, die dunne jasjes en opgerolde broekspijpen. Geeft een gevoel van de lente die in aantocht is.

Ben net even buiten geweest, man. De kou slaat echt op mijn gezicht en gaat in mijn haarwortels zitten :D het zal er ook mee te maken hebben dat ik zwanger ben, heb het sowieso aldoor koud. Kan mijn thermo-ondergoed aanhebben en dat doet nog niets :D

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Gisteren zag ik een oude vrouw in een mini rokje zonder panty of maillot lopen.

En ik was helemaal ingepakt.

20. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.872
    5.110
    113
    Ik zie het ook steeds. Mensen in dunne jasjes, geen handschoenen.. Ik snap het echt niet haha. Ik ben helemaal ingepakt en heb het nog verschrikkelijk koud.

Deel Deze Pagina