Klopt, maximaal 3x in 5 jaar. Maar de zelfstandige aftrek met de mkb aftrek wel. Kijk hiervoor op de site vd belastingdienst.
Gastouder? Of als zelfstandige mensen helpen met hun administratie. Want dit is een gebied waar je goed in bent als ik het zo lees?
Gastouder worden? Ik zie hier ook regelmatig dat ze winkelmedewerkers zoeken. Je kan ook bij winkels zelf informeren. Ook vragen ze hier vaak postbezorgers van sannd, post.nl. Weet niet natuurlijk hoe het in jouw regio is. Je hebt diverse sites van uitzendbureau's waar je je in kan schrijven. En vrienden/familie/kennissen laten weten dat je werk zoekt. Ik krijg soms de interne vacatures door gestuurd. Kan soms handig zijn. Verder kijk inderdaad of je financieel niet achter uit gaat als je gaat werk, minder toeslagen etc. Want dan kan je misschien beter zeggen ik ga vrijwiligerswerk doen.
Ik ben ook werkzoekende en indeed.nl is echt een handige site. Anders uitzendbureaus, die hebben ook veel en kan je makkelijker je uren/ dagen bepalen.