Hallo dames, Ik ben opzoek naar werk in Hoorn of omstreken en ik vroeg me af of iemand iets wist. Ik heb laatst gesolliciteerd op een kinderdagverblijf in Zwaag en helaas ben ik niet aangenomen. Dit vind ik uiteraad erg jammer. En de reden van dit berichtje is om ook even m'n hart te luchten. Heeft iemand tips voor mij?
Jammer hoor, Nou ja tips, Ik maak altijd als ik ga solliciteren in elk geval ongeveer 20 open sollicitaties. Die verstuur ik naar bedrijven die niemand echt zoeken, of in elk geval niet adverteren. Die bel ik dan na. Ook kun je, als je dat leuk vindt gastouder worden. Dat is ook een dagopvang voor kinderen, maar dan bij jou thuis( ken je natuurlijk wel). Soms geloof ik ook bij de mensen zelf thuis. heel veel succes met zoeken en vinden,
Volgens mij vroegen ze bij 't Herdertje nog (inval) leidsters en voor de BSO. Of had je juist hier op gereageerd? Dan heb je ook nog KDV Elan, ook vaak mensen nodig..!? Succes iig.
Bedankt voor de tips. Idd heb ik kdv 't Herdertje al gehad. Ik wil geen kinderopvang aan huis. We hebben al zo'n klein huisje voor ons tweetjes en m'n man en ik vinden dat allebei niks. Maar ik zal eens bij Elan informeren. Groetjes
idd gewoon de stoute schoenen aantrekken en open sollicitatie's verrichten nee heb je, ja kan je krijgen succes
Wat voor werk zoek je. moet het perse in een KDV zijn? Of heb je zo van ik heb werk dus maakt mij niet uit?
Het liefste in een kdv, want daar ben ik in opgeleid en het is iets wat ik heel leuk vind om te doen. Maar ik zelf zat ook te denken aan lichte administratieve werkzaamheden, maar daar heb ik geen opleiding ingevolgd, maar ik heb wel vrijwilligerswerk gedaan hierin en gegevens in de computer gevoerd. En wat ik er ook nog bij wil zeggen is dat ik voor max. 24 uur in de week werk zoek. Ik heb in het verleden nogal wat meegemaakt i.v.m. stress. Dus ik wil het rustig aan gaan doen en langzaam opbouwen.
Oke, Ik zelf zit in de zorg maar omdat ik daar geen werk ik kon vinden op dat moment werk ik nu bij een slagerij van DEEN. op hoorn 80 . daar zoeken ze nog mensen
Heej popje, dan ga ik daar maar solliciteren denk ik. Hebben/willen ze ook mensen voor part time? En evt avond werk?
Slagerij is niets voor mij! Ik ben echt op zoek naar werk in een kinderdagverblijf! Nog iemand suggesties?