Hallo Dames Mijn dochter wordt half juni 1 jaar en wij hebben besloten haar een maileg konijn te willen geven met een garderobe (bikini, jurkjes, schoenen etc) Ik zoek mij suf naar het konijn. En inmiddels gaat de tijd dringen. Weet een van jullie of er een winkel in de buurt van rotterdam, breda, den haag of dordrecht is waar ze maileg konijnen verkopen? Op internet zijn ze redelijk schaars en als ik al maileg online kan vinden dan is het konijn welke ik graag zou willen niet vinden op internet. Het liefst zou ik ook in de winkel willen kijken welke ik zou willen, vind het altijd lastig om van een foto te kopen. Ik hoop dat een van jullie iets weet! Alvast bedankt!
Ik ging al googlen bij afbeeldingen om te kijken om welk ras konijn dit nu dan weer ging waar ik nog nooit van gehoord heb !
Hihihi, nu ik jullie reacties lees snap ik dat het verwarrend is Bijna beticht van dierenmishandeling,,konijnin bikini Ik wil graag de mega met stijve oren en bikini aan. En als die niet te vinden is de mega met hangoren in pyjama. Ik zal even ee plaatje proberen te zoeken van het soort. De precieze is niet op foto te vinden op internet! mega= 73 cm
Sisters Guild: Wednesday Woo: Maileg Bunny Rabbit Family Hier is een deel van de familie konijn te zien
Heeft deze sites ze niet? Maileg Nouja je wilde het liefst een winkel natuurlijk Met stijve oren , het word wel steeds grappiger
Of deze Marja is allemaal online natuurlijk Baby- & kinderwinkel S-factory verkoopt kleertjes voor konijnen knuffels van Maileg uit Denemarken
Ja,,,,echt heel jammer maar hier zijn ze helaas ook niet die ik wil Wel heel leuke maar degene die ik leuk vind zijn heel klein. 30 of 48 cm en dat klinkt groot maar ze hebben hele lange dunne benen en stijve oren dus je zit zo aan die lengte
Heel misschien heb ik zelf wat gevonden! House of Seasons: SPRING IS IN THE AIR...... Maar er staat dat ze door omstandigheden ook gesloten kunnen zijn.. Klinkt als een faillisement maar ik ga morgen even bellen. Maar tips zijn nog steeds heel welkom!
Heb je al op Deense sites gezocht? Bijvoorbeeld deze: Mega Kaniner - DesignerLeg Rechts bovenin kun je 'Dutch' selecteren, ze leveren internationaal.
Marktplaats.nl - MAILEG knuffels om mee te spelen of als decoratie NIEUW - Speelgoed | Overig Marktplaats.nl - Rabbits en accessoires Maileg - Overige Kinderen en Baby's misschien is dit wat? zijn beiden winkels...